خدمات ما

فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی برادر

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی برادر شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر چرخ خیاطی جک تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

تعمیر چرخ خیاطی برادر

چرخ خیاطی برادر یکی از برندهای محبوب و پرفروش در ایران است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند از آن برای تولیدات یا کارهای خیاطی استفاده کنند. تعمیر چرخ خیاطی برادر به تخصص و تجربه بالایی احتیاج دارد و ممکن است در سطح هر تعمیرکاری نباشد. از سویی دیگر همه ما می خواهیم تعمیر به صورت ضمانتی انجام شده و بعد از آن دیگر شاهد خرابی دستگاه نباشیم. مجموعه دوک سرویس به عنوان سرویس تخصصی تعمیر چرخ خیاطی، این امکان را برای همه شما عزیزان فراهم کرده تا هر جا که هستید با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان چرخ خیاطی خودتان به مجرب ترین تعمیرکاران بسپارید. لطفا تا انتها با ما همراه شوید.

 

مشکلات رایج در چرخ خیاطی برادر و راه حل آنها

چرخ خیاطی برادر در دو دسته معمولی و کامپیوتری تولید می شوند که تعمیر هر کدام از آنها به تخصص ویژه احتیاج دارد. اما بد نیست که با مشکلات رایج این دستگاه آشنایی داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید راحت تر مشکلات جزئی را حل کنید و دقیقا سراغ قطعه خراب بروید.

 

دوخت نامنظم

دوخت نامنظم چرخ خیاطی برادر ممکن است دلایل متعددی مثل کج شدن سر سوزن یا قرار نگرفتن درست پایه داشته باشد. همچنین گاهی ممکن است باز شدن دهان ماسوره یا شکستگی لبه ماکو نیز باعث بروز این اتفاق شود که معمولا در چنین مواردی شدیدتر است و علائم دیگری نیز دارد. در صورتی که دوخت نامنظم چرخ خیاطی ناشی از خرابی سوزن است،  با تعویض سوزن، تمیز کردن چرخ خیاطی و تنظیم درست پایه و ماسوره می توانید این مشکل را حل کنید.

 

گیر کردن نخ

حتما برای شما هم پیش آمده است که به صورت اتفاقی نخ در سوزن یا سایر قسمت های چرخ خیاطی گیر می کند و شما باید زمان زیادی را برای آزاد کردن آن صرف کنید. اگر این اتفاق زیاد تکرار شد ممکن است نشانه مشکل دیگری در دستگاه باشد. گاهی ممکن است گردونه به درستی جایگذاری نشده و نخ در قسمت ماکو گیر کرده باشد. گاهی نیز ممکن است نخ اطراف سوزن پیچ خورده باشد که ناشی از تنظیم نبودن اهرم دوخت،  پایه دوخت یا ماسوره پرکن باشد.

 

شکستن سوزن

شکست سوزن اگر پس از مدت ها صورت بگیرد ممکن است اتفاقی باشد اما تکرار آن حتما دلیل خاصی دارد. عواملی مثل نصب نادرست سوزن، استفاده از سوزن نامناسب، استفاده از چرخ سردوز با شماره نامناسب، عدم تناسب سوزن با پارچه، فشار آوردن و کشیدن پارچه هنگام دوخت یا حتی  شل بودن پیچ سوزن می تواند باعث شکستن سوزن شود. با پیدا کردن علت شکستن سوزن و حل آن می توانید از بروز مجدد این مشکل جلوگیری کنید.

 

ایجاد صداهای غیر عادی

در هنگام کار با دستگاه چرخ خیاطی حتما باید به صداهای غیر عادی چرخ خیاطی حساس باشید. اگر صداهای غیر عادی مثل کوبیدن یا تق تق کردن از چرخ خیاطی شنیدید حتما باید به سرعت به افراد متخصص مراجعه کنید. گاهی این صداها ناشی از جمع شدن آشغال در چرخ خیاطی است و گاهی نیز ممکن است به دلیل خرابی قطعات داخلی آن باشد. تکنسین های حرفه ای دوک سرویس به راحتی می توانند از روی صدای چرخ خیاطی مشکل آن را تشخیص داده و با تعمیر یا تعویض قطعه این عیب را به طور کامل برطرف کنند.

 

کار نکردن موتور

کار نکردن موتور چرخ خیاطی معمولا برای مصرف کنندگان ترسناک است و می تواند نشانه خرابی کامل دستگاه باشد. اما گاهی کار نکردن موتور علت ساده ای مثل خرابی سیم چرخ خیاطی یا حتی خراب بودن پریز برق دارد. اما گاهی نیز کار نکردن موتور ناشی از گیر کردن شدید نخ در ماسوره، تمام شدن روغن چرخ یا شکستن یک قطعه داخل موتور باشد. بنابراین علت آن می تواند متفاوت باشد و اگر شما از اتصال درست چرخ خیاطی به برق اطمینان دارید، باید حتما به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید.

فرایند تعمیر چرخ خیاطی برادر

تعمیر چرخ خیاطی در دوک سرویس طی مراحل خاصی و به صورت استاندارد انجام می شود تا اطمینان از کیفیت آن به حداکثر برسد.  مراحل تعمیر چرخ خیاطی برادر توسط مجموعه دوک سرویس به صورت زیر است:

  1. دریافت دستگاه

دوک سرویس به چند روش چرخ خیاطی شما را دریافت می کند. شما می توانید چرخ خیاطی خود را به یکی از شعب دوک سرویس تحویل دهید یا اینکه با کارشناسان ما هماهنگ کرده و آن را درب منزل یا محل کار تحویل بدهید؛ در این صورت اگر جابجایی دستگاه دشوار باشد در صورت امکان تعمیر چرخ خیاطی در محل انجام می شود.

  1. عیب یابی

تکنسین های دوک سرویس با توجه به تخصص خود حاضر می شوند و از ابزارهای تخصصی برای عیب یابی دقیق دستگاه استفاده می کنند. پیدا کردن علت اصلی نقص فنی باعث می شود احتمال ایجاد آسیب های بیشتر و همچنین هزینه نهایی تعمیر چرخ خیاطی برادر کاهش یابد. به همین دلیل عیب یابی مهمترین مرحله از تعمیر است.

  1. تعمیر

متخصصان پس از تشخیص دقیق علت خرابی، نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند. در این صورت ممکن است صرفا یک سری قطعات جزئی را تعویض کنند و قطعات اصلی تعمیر شود تا هزینه زیادی به شما تحمیل نشود؛ اما اگر لازم باشد از قطعات اصلی و باکیفیت برای تعمیر چرخ خیاطی استفاده می شود.

  1. تست نهایی

تکنسین ها بعد از تعمیر کامل چرخ خیاطی آن را تست و بررسی می کنند تا از عملکرد صحیح و سلامت کامل آن اطمینان حاصل کنند. دستگاه تا زمانی که کاملا سالم نشود به شما تحویل داده نمی شود.

  1. تحویل دستگاه

در نهایت چرخ خیاطی تعمیر شده به صورت تضمینی به شما تحویل داده می شود تا از دوام و طول عمر قسمت های تعمیر شده در آینده مطمئن شوید. همچنین در صورت لزوم نحوه صحیح نگهداری از دستگاه به شما آموزش داده می شود تا از بروز خرابی های مجدد جلوگیری شود.

چرا دوک سرویس را برای تعمیر چرخ خیاطی برادر انتخاب کنیم؟

دوک سرویس معتبرترین برندی است که می توانید تعمیر چرخ خیاطی برادر یا سایر مدل ها را به آن بسپارید. ما در این مجموعه با طراحی یک سیستم تعمیر و تامین استاندارد، توانسته ایم کیفیت بالا را همزمان با قیمت مناسب تضمین کنیم. از مهمترین دلایلی که توصیه می شود تعمیر چرخ خیاطی خود را به دوک سرویس بسپارید عبارتند از:

 

تکنسین های مجرب و متخصص

تکنسین های دوک سرویس با بهره مندی از دانش تخصصی و عمیق در زمینه تعمیر چرخ خیاطی و سال ها تجربه در این زمینه می توانند خرابی دستگاه را به صورت دقیق شناسایی کنند و به بهترین روش آن را برطرف کنند. استفاده از تکنیک های جدید و ابزارهای پیشرفته برای تعمیر فقط از تکنسین های مجرب دوک سرویس ساخته است.

 

استفاده از قطعات اصلی

 زمانی که تعمیر چرخ خیاطی را به ما می سپارید نباید نگران تامین قطعات اصلی برای آن باشید؛ چرا که ما خودمان قطعات اصلی و مرغوب برای تعمیر را در اختیار داریم و آن را با کمترین هزینه مورد استفاده قرار می دهیم.

 

قیمت مناسب خدمات

یکی از مهم ترین دغدغه های مصرف کنندگان هنگام تعمیر چرخ خیاطی برادر هزینه آن است. دوک سرویس بدون اینکه هزینه های اضافه برای شما بتراشد، از تعرفه های مقرون به صرفه برای تعمیر چرخ خیاطی استفاده می کند؛ به همین دلیل شما با مراجعه به دوک سرویس هیچ نگرانی بابت هزینه تعمیر نخواهید داشت.

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب چرخ خیاطی خود را تعمیر کنید و پس از مدت کوتاهی دوباره آن را تعمیر نکنید، با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

راسته دوز کامپیوتری A4F برند جک دارای آپشن سر نخ زن اتومات است و اپراتور می تواند با حرکت معکوس پدال از این قابلیت استفاده نماید تا : نخ

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4(بهترین قیمت+گارانتی) ; تعداد سوزن, 1 ; ضخامت دوخت, ظریف و معمولی ; گام دوخت, 5 ; تعداد دوخت در دقیقه, 5000SPM ;

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز سروموتور صنعتی جک (jack) یک چرخ خیاطی ظریف دوزِ کمپلت ریز هست. که توانایی اجرای دوختی بی نقص را بر روی پارچه های ظریف تا نسبتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *