خدمات ما
فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی جک

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی جک شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر چرخ خیاطی جک تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

تعمیر چرخ خیاطی جک: انواع مدل در محل [ارزان + گارانتی]

به نظر می ‌رسد کار با چرخ خیاطی، علیرغم ظاهر نسبتاً ساده آن، نیازمند آموزش و دقت ویژه ای باشد. معمولا هنگام خرید چرخ خیاطی جک، دفترچه راهنمایی با آن به مشتری ارائه می شود که نحوه استفاده و عملکرد آن را به تفصیل توضیح می ‌دهد. با این حال، در طول استفاده از چرخ خیاطی، ممکن است کاربران با برخی مشکلات مواجه شوند. خوشبختانه، بسیاری از این مسائل قابل رفع یا پیشگیری هستند. در ادامه به بررسی برخی از این مشکلات رایج در چرخ خیاطی جک و ارائه راه حل های آن خواهیم پرداخت.

 

دوخت نامنظم

یکی از مراحل حیاتی در طول خیاطی کردن، تنظیم صحیح مسیر نخ است. اگر این مسیر به درستی تنظیم نشود، امکان دوخت منظم و یکدست وجود نخواهد داشت. عوامل دیگری نیز بر این موضوع تأثیرگذارند که به شرح زیر هستند:

  •       خرابی فنر فنتول و فنر تنظیم کشش نخ: این موضوع می ‌تواند باعث ایجاد مشکل در کشش نخ شود.
  •       باز شدن دهان ماسوره یا پله پله شدن آن: این مسئله می ‌تواند بر روی کشش نخ و در نتیجه، کیفیت دوخت تأثیر بگذارد.
  •       کج و نافرم شدن سوزن یا شکستن نوک آن: در این صورت، بخیه ‌ها نامنظم یا ناقص خواهند بود.
  •       خم یا شکستگی لبه ماکو به دلیل برخورد با سوزن: این مسئله باعث می‌ شود که ماکو نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

برای رفع این مشکلات، ابتدا باید علت نامنظم شدن دوخت پارچه را بررسی کرد و سپس اقدامات لازم را برای رفع آن انجام داد.

 

گیر کردن نخ

گاهی اوقات در هنگام استفاده از چرخ خیاطی جک، نخ در سوزن گیر می ‌کند که این مشکل ممکن است به دلایل زیر باشد:

  •       احتمال دارد که نخ در قسمت ماکو گیر کرده باشد. این امر معمولاً بیانگر آن است که گردونه به درستی جاگذاری نشده است. اگر هنگام قرار دادن ماکو صدایی شنیده شود، به معنای صحیح قرار گرفتن آن است.
  •       پیچ و تاب خوردن نخ در اطراف سوزن نیز می ‌تواند منجر به گیر کردن نخ شود. برای حل این مشکل، باید ضخامت پارچه، وضعیت اهرم دوخت، ارتفاع پایه دوخت و همچنین عملکرد صحیح ماسوره پرکن را بررسی نمود.

 

شکستن سوزن

شکستن سوزن در چرخ خیاطی جک می تواند به دلایل زیر باشد:

  •       نصب نادرست سوزن: اگر سوزن به درستی در جای خود قرار نگرفته باشد، ممکن است کمی خم شود.
  •       استفاده از شماره چرخ سردوز نامناسب: چرخ سردوز با شماره نامتناسب با پارچه مورد استفاده، فشار نامتعادلی به سوزن وارد می کند و باعث خمیدگی آن می شود.
  •       فشار بیش از حد بر روی پارچه: هرگاه پارچه بیش از حد تحت فشار قرار گیرد، این فشار اضافی به سوزن منتقل شده و آن را خم می کند.
  •       شل بودن پیچ سوزن: در چرخ‌ های خیاطی صنعتی جک شل بودن پیچ سوزن نیز می‌ تواند منجر به شکستن سوزن شود. پس همواره سعی کنید سوزن‌ های چرخ سردوز را نه با دست بلکه با آچار مناسب به خوبی محکم کنید.

بنابراین، دقت در نصب صحیح سوزن و انتخاب چرخ سردوز مناسب، می تواند از خم شدن و در نهایت شکستن سوزن جلوگیری کند.

 

ایجاد صداهای غیرعادی

صداهای غیر عادی چون ضربه زدن یا کوبیدن در چرخ خیاطی جک، نشانه ‌ای از نیاز به تعمیر و نگهداری این دستگاه است. در طول استفاده مداوم از چرخ، پرز و آشغال در داخل آن جمع می ‌شود که برای رفع آن باید از قلم‌ مو یا ابزار مشابه استفاده کنید. همچنین، چرخ خیاطی باید به طور دوره‌ ای روغن‌ کاری شود تا قطعات آن به طور مطلوب عمل کنند و در برابر خراشیدگی و سایش محفوظ بمانند. با انجام تعمیرات و نگهداری مداوم، می‌ توانید عمر مفید چرخ را افزایش داده و عملکرد بهتر آن را تضمین کنید. در برخی موارد نیز، وجود این مشکلات ممکن است به دلیل ناسازگاری نخ با نوع و ضخامت پارچه باشد.

 

کار نکردن موتور

گاهی کار نکردن چرخ خیاطی به دلایل مختلفی رخ می دهد که ممکن است دلیل ساده ای داشته باشد و به راحتی حل شود.  در ادامه به برخی از این علل احتمالی و راه‌ حل‌ های آنها می ‌پردازم:

  •       بررسی پریز برق: چنانچه پریزی که چرخ خیاطی به آن متصل است، مشکلی داشته باشد، طبیعتاً چرخ خیاطی روشن نخواهد شد. برای بررسی این موضوع، می‌ توانید یک دستگاه دیگر را به همان پریز متصل کرده و چک کنید که آیا کار می‌ کند یا خیر.
  •       اتصال سیم برق: مطمئن شوید که سیم برق چرخ خیاطی به درستی به پریز متصل شده و هیچ اتصالی قطع نشده است.
  •       آسیب به سیم برق: سیم برق چرخ خیاطی ممکن است خم شده، شکسته یا آسیب دیده باشد. در این صورت، تعویض سیم ضروری خواهد بود.
  •       سایر مشکلات: گاهی مواقع روشن نشدن چرخ خیاطی می‌ تواند به دلایل دیگری مانند کج یا نامناسب بودن سوزن، نخ کردن نادرست، گیر کردن نخ در ماسوره  یا تمام شدن روغن چرخ باشد. در این حالت باید علت اصلی را شناسایی و با رفع آن، به بهبود عملکرد چرخ خیاطی کمک کرد.

به طور کلی اگر مشکل همچنان پابرجا بود، بهتر است به تعمیرگاه چرخ خیاطی مراجعه کنید.

 

 فرایند تعمیر چرخ خیاطی جک

تعمیر چرخ خیاطی جک توسط دوک سرویس طی فرآیند زیر انجام می شود:

 

دریافت دستگاه

مشتری چرخ خیاطی خود را به یکی از شعب دوک سرویس تحویل می ‌دهد. کارشناسان شرکت، دستگاه را بررسی کرده و رسید تحویل را به مشتری ارائه می ‌کنند.

 

عیب‌یابی

متخصصان با استفاده از ابزارآلات تخصصی، به بررسی دقیق چرخ خیاطی پرداخته و علت نقص را شناسایی می‌ کنند. در صورت نیاز، قطعات آسیب‌ دیده را مشخص می ‌نمایند. این مرحله نیاز به تخصص کامل خواهد داشت تا بتوان مشکل را به درستی تشخیص داد.

 

تعمیر

پس از تشخیص عیب، تکنسین ‌ها نسبت به تعمیر چرخ خیاطی اقدام می ‌کنند. در این مرحله، باید از قطعات اصلی و مرغوب برای بازسازی دستگاه استفاده ‌شود.

 

تست نهایی

بعد از اتمام تعمیرات، چرخ خیاطی به طور کامل مورد بررسی و تست قرار می ‌گیرد. این کار باعث می شود تا تمامی عملکردهای چرخ خیاطی را کنترل کرده و از سلامت کامل دستگاه اطمینان حاصل نمود.

 

تحویل دستگاه

در نهایت، چرخ خیاطی تعمیر شده به مشتری تحویل داده می شود و هزینه تعمیرات دریافت خواهد شد.

 

چرا دوک سرویس را برای تعمیر چرخ خیاطی جک انتخاب کنیم؟

دوک سرویس به عنوان یکی از پیشروان در زمینه تعمیر و سرویس چرخ های خیاطی جک در تهران شناخته می شود. این شرکت با استخدام تکنسین ‌های کارآزموده و بهره‌ گیری از قطعات اصلی، خدمات تعمیراتی با کیفیت و قابل اطمینانی را ارائه می دهد. برخی از مزایای اصلی استفاده از خدمات دوک سرویس عبارتند از:

 

تکنسین‌های متخصص و باتجربه

کارشناسان دوک سرویس دارای دانش فنی عمیق در زمینه چرخ های خیاطی جک بوده و با به‌ کارگیری فناوری‌ های نوین، مشکلات را به سرعت تشخیص داده و برطرف می ‌کنند. مهمترین فاکتورهای یک تکنسین در دوک سرویس به شرح زیر است:

  •       متخصص در کار خود و آشنا به انواع مدل های دستگاه
  •       منظم، وقت شناس و دقیق
  •       انجام تعمیرات به طور کامل و به نحو احسن
  •       ارائه فاکتور و تحویل برگه گارانتی

 

استفاده از قطعات اصلی

دوک سروس همواره از قطعات اصلی و مرغوب برای تعمیر چرخ های خیاطی جک استفاده می ‌کند که این امر در بهبود عملکرد و افزایش طول عمر دستگاه‌ ها بسیار حائز اهمیت است.

 

قیمت مناسب خدمات

یکی از مهمترین مسائل در تعمیر چرخ خیاطی، هزینه تعمیر دستگاه است. دوک سرویس با وجود ارائه خدمات با کیفیت بالا، تعرفه‌ های رقابتی و مقرون به صرفه ‌ای را برای مشتریان خود در نظر می ‌گیرد تا مشتریان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

راسته دوز کامپیوتری A4F برند جک دارای آپشن سر نخ زن اتومات است و اپراتور می تواند با حرکت معکوس پدال از این قابلیت استفاده نماید تا : نخ

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4(بهترین قیمت+گارانتی) ; تعداد سوزن, 1 ; ضخامت دوخت, ظریف و معمولی ; گام دوخت, 5 ; تعداد دوخت در دقیقه, 5000SPM ;

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز سروموتور صنعتی جک (jack) یک چرخ خیاطی ظریف دوزِ کمپلت ریز هست. که توانایی اجرای دوختی بی نقص را بر روی پارچه های ظریف تا نسبتا