خدمات ما
فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی راسته دوز جک

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

چرا دوک سرویس؟ دوک سرویس بهترین انتخاب برای تعمیرات دستگاه‌های دوخت و دوز صنعتی شماست زیرا تیم ما با سال‌ها تجربه و تخصص در تعمیر انواع چرخ خیاطی، اتوهای صنعتی، میزهای مکش و قیچی‌های صنعتی، خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. ما از قطعات یدکی اصلی استفاده می‌کنیم و تمامی تعمیرات با ضمانت کیفیت انجام می‌شود. سرعت و کارایی بالا در ارائه خدمات از دیگر مزایای ماست. به عنوان زیرمجموعه برند معتبر و خوش‌نام امیرعلی دوخت، ما متعهد به جلب رضایت کامل مشتریان هستیم.

تیم حرفه ای

تیم حرفه‌ای ما با تخصص و تجربه فراوان در تعمیرات صنعتی، تضمین‌کننده بهترین خدمات برای دستگاه‌های شماست.

قطعات اصل

ما به شما تضمین می‌دهیم که فقط از قطعات اصل برای اطمینان از کیفیت و دوام بالای تعمیرات استفاده می‌کنیم.

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی راسته دوز جک شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر لوازم راسته دوز جک در محل تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

تعمیر چرخ خیاطی راسته دوز جک

برای افرادی که به شکل حرفه ای خیاطی می کنند بسیار مهم است که بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن مشکل چرخ خود را با اطلاعاتی که از چرخ خیاطی دارند و یا با کمک تعمیرکاران حرفه ای رفع نمایند تا بتوانند سفارشات خود را طبق زمانبندی به مشتری تحویل دهند.

 

عیب یابی و رفع مشکلات رایج در چرخ راسته دوز جک

چرخ راسته دوز جک یکی از راسته دوز های بسیار عالیِ موجود در بازار است. با این حال ممکن است در حین کار با این چرخ، به مشکلات رایجی برخورد نمایید که با کمی اطلاعات از این راسته دوز، می توانید به راحتی مشکل را رفع نمایید.

 

تنظیم کشش نخ

در برخی موارد هنگام کار متوجه می شوید که، چرخ راسته دوز عمل دوخت را انجام نمی دهد یا بسیار شل دوخت را انجام می دهد. هنگامی که کشش نخ تنظیم نباشد نخ به درستی بر روی پارچه کشیده نمی شود. برای حل این مشکل باید به دو مورد توجه کنید: ماکو و پیچ تنظیم نخ. ابتدا ماکو را در بیاورید، معمولا مقداری نخ بیرون از ماکو قرار دارد. نخ بیرون آمده از ماکو را در دست بگیرید و بگذارید ماکو در هوا معلق باشد، اگر در این شرایط نخ زیادی از ماکو خارج شد یعنی کشش نخ بسیار شل است و اگر میزان نخ بیرون آمده بسیار کم بود به این معناست که کشش نخ بسیار سفت شده است که با پیچاندن پیچ ماکو مشکل رفع می شود.

 

تنظیم طول دوخت

اگر طول دوخت بیش از اندازه بلند و یا بیش از اندازه کوتاه است باید به کمک درجه تنظیم دوخت که شماره گذاری هایی روی آن قرار دارد طول دوخت را تنظیم نمایید. به هر میزان که درجه را به سمت شماره های کوچکتر تنظیم کنید، طول دوخت کمتر می شود و به هر میزان درجه به سمت شماره های بیشتر تنظیم شود، طول دوخت بیشتر خواهد شد.

 

رفع مشکل جا نخ کردن

یکی از مشکلات رایج در تنظیم چرخ راسته دوز جک، مشکل جا نخ کردن چرخ است برای حل این مشکل باید نخ کشی چرخ را به درستی انجام دهید. نخ را حتما از جلوی سوزن وارد نمایید و مطمئن شوید که نخ به دور سوزن پیچ نخورده است. سپس پایه سوزن را بالا آورده نخ را از زیر پایه رد نمایید و در نهایت پایه را پایین آورید. توجه کنید ماکو درست در فضای کمپلت قرار گرفته باشد. با رعایت این نکات این مشکل به راحتی رفع می شود.

 

رفع مشکل پریدن کوک

گاهی اوقات ممکن است در حین کار متوجه جا انداختن کوک یا پریدن کوک شوید. در چنین شرایطی احتمالا سوزن چرخ انحنا پیدا کرده و کج شده است. برای رفع این مشکل، سوزن چرخ خیاطی را درآورید و یک سوزن نو و اصل را به جای سوزن قبلی قرار دهید. گاهی اوقات با انجام همین کار ساده مشکل پریدن کوک در دوخت های شما حل خواهد شد. در برخی مواقع ممکن است مشکل پریدن کوک به خاطر نخ کشی نامناسب یا لایه های زیاد پارچه در زیر سوزن ایجاد شود. بعلاوه برای این که کمتر با این مشکل مواجه شوید توجه نمایید که بهترین شماره سوزن را با توجه به نوع پارچه انتخاب نمایید.

 

مراحل تعمیر چرخ خیاطی راسته دوز جک

در برخی موارد برای حل مشکلاتی که در چرخ خیاطی به وجود می آید نیاز به یک متخصص است که در طی چند مرحله بتواند مشکل را رفع کند.

 

بررسی اولیه چرخ خیاطی    

برای تعمیر چرخ خیاطی راسته دوز جک، ابتدا باید بررسی اولیه را انجام دهید تا متوجه شوید مشکل از کدام بخش چرخ می باشد. به عنوان مثال سر و صدای چرخ در هنگام کار، شل یا سفت بودن دوخت ها، توجه به نخ کشی اصولی چرخ خیاطی، بررسی درست قرار گرفتن ماکو و ماسوره، توجه به سالم بودن سوزن و در نهایت توجه به ارور های چرخ از جمله اقدامات اولیه برای بررسی مشکل چرخ خیاطی می باشد.

 

عیب یابی و تشخیص مشکل

پس از بررسی اولیه، متخصص باید بتواند مشکل را تشخیص داده و رفع نماید. به عنوان مثال زمانی که سر و صدای چرخ در هنگام کار بسیار زیاد است احتمالا روغن کافی در دستگاه وجود ندارد و دستگاه باید روغنکاری شود، یا هنگامی که لرزش چرخ در حین کار بیش از حد است احتمالا مشکل از برد دستگاه است که با کمک اروری که بر روی دستگاه نمایش داده می شود می توان مشکل را تشخیص داد.

 

تعویض قطعات معیوب

پس از تشخیص مشکل در برخی موارد نیاز است قطعه ایی تعویض شود. معمولا متخصص قبل از تعویض قطعه اطمینان حاصل می کند که چرخ به برق وصل نیست. سپس قطعه معیوب را با احتیاط خارج کرده و محل مورد نظر را تمیز یا به اصطلاح پرزگیری می نماید. در نهایت متخصص، قطعه جدید را در جای مناسب خود قرار داده و محکم می نماید.

 

روغن کاری و تنظیم چرخ خیاطی

برای روغن کاری چرخ  های صنعتی کافیست مخزن روغن چرخ را چک کنید. این مخزن در زیر چرخ قرار دارد. اگر روغن قهوه ای یا نارنجی شده است زمان آن رسیده است که روغن را تعویض کنید و روغن جدیدی را در مخزن بریزید. با کار کردن موتور، روغن به تمام بخش های چرخ خیاطی خواهد رسید.

 

تست نهایی چرخ خیاطی

پس از رفع عیب و تعویض قطعات معیوب توسط متخصص، مجدد بر روی پارچه کوچکی عملکرد چرخ خیاطی را چک کنید و به لرزش و صدای چرخ توجه نمایید. سپس دوخت های مختلف را روی پارچه انجام دهید تا مطمئن شوید مشکلات چرخ رفع شده است.

 

اهمیت سرویس دوره ای جک

زمانی که خیاط ها از چرخ های راسته دوز به طور مداوم استفاده می کنند بسیار طبیعی است که، تنظیم چرخ بهم بخورد. سرویس دوره ای می تواند مشکلات چرخ خیاطی را در زمان کوتاه تری با هزینه کمتر رفع نماید.

 

افزایش طول عمر

یکی از فواید مهم در اهمیت سرویس دوره ای جک، افزایش طول عمر چرخ می باشد. با سرویس دوره ای، میزان آسیب ها و مشکلات چرخ در حین کار بسیار کم می شود و در نهایت طول عمر آن بیشتر خواهد شد. البته سرویس های دوره ای باید توسط متخصصانی انجام شود که تجربه و مهارت کافی را در این زمینه داشته باشند.

 

بهبود عملکرد دوخت

از دیگر فواید سرویس های دوره ای این است که عملکرد دوخت چرخ خیاطی بهبود پیدا می کند. هنگامی که سرویس کار چرخ را بررسی می کند معمولا تمیز کردن پرز های جمع شده در چرخ، عملکرد قطعات، سالم بودن سوزن و خیلی از اقدامات دیگر را انجام می دهد که در نهایت موجب می شود دوخت بی عیب و نقص تری داشته باشید.

 

مزایای تعمیر راسته دوز جک توسط ما

اگر تعمیر چرخ راسته دوز خود را به ما بسپارید می توانید از مزایای متعددی بهره مند شوید، زیرا دوک سرویس، تجربه بسیار زیادی را در انواع تعمیرات چرخ در رزومه خود دارد.

 

تکنسین های مجرب و متخصص

بسیار مهم است که چرخ شما توسط تکنسینِ باتجربه و متبحر تعمیر شود؛ زیرا علاوه بر صرفه جویی در زمان شما، سبب صرفه جویی در هزینه هایتان نیز خواهد شد.

 

استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت

دوک سرویس این اطمینان را برای شما فراهم می کند که تمام قطعات استفاده شده اصل می باشند. قطعات اصلی و با کیفیت چرخ شما را از آسیب های جدی حفظ می کند.

 

ضمانت خدمات

مجموعه دوک سرویس برای تمام خدماتی که ارائه می کند به شما ضمانت نامه ارائه می دهد و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیرات چرخ خود را به تکنسین های دوک سرویس بسپارید.

 

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر اتو صنعتی

تعمیر اتو صنعتی فرم ثبت آنلاین درخواست تعمیر اتو صنعتی https://dookservice.com/wp-content/uploads/2024/05/file_example_MP4_480_1_5MG.mp4 تعمیر اتو پرس تعمیرات حرفه‌ای اتو پرس با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب، استفاده از

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن در صفحه “تعمیر چرخ خیاطی در رودهن” می‌خواهیم به شما درباره خدمات تعمیر چرخ خیاطی در منطقه رودهن مفصل توضیح

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر اگر به دنبال تعمیر چرخ خیاطی در شیراز هستید، دوک سرویس با سال‌ها تجربه و تیم فنی حرفه‌ای، بهترین انتخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *