خدمات ما
فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی راسته دوز رویانگ

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

چرا دوک سرویس؟ دوک سرویس بهترین انتخاب برای تعمیرات دستگاه‌های دوخت و دوز صنعتی شماست زیرا تیم ما با سال‌ها تجربه و تخصص در تعمیر انواع چرخ خیاطی، اتوهای صنعتی، میزهای مکش و قیچی‌های صنعتی، خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. ما از قطعات یدکی اصلی استفاده می‌کنیم و تمامی تعمیرات با ضمانت کیفیت انجام می‌شود. سرعت و کارایی بالا در ارائه خدمات از دیگر مزایای ماست. به عنوان زیرمجموعه برند معتبر و خوش‌نام امیرعلی دوخت، ما متعهد به جلب رضایت کامل مشتریان هستیم.

تیم حرفه ای

تیم حرفه‌ای ما با تخصص و تجربه فراوان در تعمیرات صنعتی، تضمین‌کننده بهترین خدمات برای دستگاه‌های شماست.

قطعات اصل

ما به شما تضمین می‌دهیم که فقط از قطعات اصل برای اطمینان از کیفیت و دوام بالای تعمیرات استفاده می‌کنیم.

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی راسته دوز رویانگ شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر لوازم راسته دوز جک در محل تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

تعمیر چرخ خیاطی راسته دوز رویانگ

چرخ خیاطی های راسته دوز جزو متداول ترین چرخ خیاطی های بازار هستند که توسط برندهای زیادی تولید می شوند. چرخ خیاطی راسته دوز رویانگ اما از آن دسته چرخ خیاطی هایی نیست که به راحتی نیاز به تعمیرات در فواصل کم داشته باشد. اما اگر از این چرخ خیاطی استفاده می کنید و دچار خرابی دستگاه شدید، باید حتماً به نمایندگی معتبر این برند مراجعه کنید تا چرخ خیاطی شما مانند روز اول برای سالیان سال برایتان کار کند.

 

مشکلات رایج چرخ خیاطی راسته دوز رویانگ و راه حل های آنها

در این بخش سعی داریم شما را با شکلات رایجی که دارندگان چرخ خیاطی راست دوز رویانگ با آن روبرو می شوند آشنا کنیم و راه حل هایی را برای حل چنین مشکلاتی به شما پیشنهاد دهیم. این مشکلات عبارتند از:

 

صدای غیرعادی

در برخی مواقع صاحبین چرخ خیاطی راسته دوز رویانگ ممکن است در حین کار با صدایی عجیب و ناآشنایی روبرو شوند. در چنین مواقعی بهتر است خونسردی خود راحفظ کنید سپس دو شاخه دستگاه را از برق بکشید تا از وارد شدن صدمات بیشتر به سایر قطعات جلوگیری کنید. حال باید تمامی قسمت های چرخ خیاطی را مورد بازرسی قرار دهید. در صورت مشاهده عیوب ساده می توانید در کمترین زمان ممکن آنها را برطرف کنید. اما اگر نتوانستید کاری را پیش ببرید، در سریع ترین زمان ممکن چرخ خیاطی را به به نمایندگی چرخ خیاطی های رویانگ ارجاع دهید تا تعمیرات چرخ خیاطی شما به صورت حرفه ای در کوتاه ترین زمان انجام شود.

 

دوخت نخ کشیده

کشیده شدن نخ در اغلب موارد به دلیل فشار زیاد بر روی نخ ایجاد می شود. برای رفع چنین مشکلی کافیست تا ماسوره را دوباره تنظیم کنید. شما می توانید با چرخاندن ماسوره به سمت خلاف جهت ساعت گرد نخ را به حالت فشار طبیعی تنظیم کنید. 

 

جا انداختن دوخت

 در هنگام دوخت برخی از پارچه ها ممکن است چرخ خیاطی نتواند به طور کارآمد عمل دوخت را انجام دهد. معمولاً در این شرایط جنس پارچه بسیار نازک است و برای حل این مشکلی می توان از نخ هایی که جنس الاستیکی دارند استفاده کرد تا ضمن کشسانی از جا انداختن دوخت جلوگیری شود. 

 

قطع شدن نخ

در برخی موارد خیاطان برای پایین آوردن هزینه تولید از نخ هایی استفاده می کنند که کیفیت مرغوبی ندارند و یا از عمر مفید آنها مدت ها گذشته است. در چنین مواقعی مشاهده قطع شدن نخ به دفعات زیاد امری طبیعی تلقی می شود. مورد دیگر، ارتباط مستقیمی با عدم انجام سرویس های دوره ای و روغن کاری های لازم بر روی قطعات چرخ خیاطی دارد. در نتیجه برای حل چنین مشکلی باید به طور مرتب و دقیق نسبت به سرویس دوره دستگاه خود اقدام فرمایید. استفاده از سوزن نامناسب و قرقره های غیراستاندارد در درجات بعدی قطع شدن نخ قرار می گیرند.

 

 

مراحل چرخ خیاطی راسته دوز رویانگ

تعمیر چرخ خیاطی در دوک سرویس طی مراحل خاصی و به صورت استاندارد انجام می شود تا اطمینان از کیفیت آن به حداکثر برسد. مراحل تعمیر چرخ خیاطی راسته دوز رویانگ توسط مجموعه دوک سرویس به صورت زیر است:

 

دریافت دستگاه و عیب یابی اولیه

دوک سرویس به چند روش چرخ خیاطی شما را دریافت می کند. شما می توانید چرخ خیاطی خود را به یکی از شعب دوک سرویس تحویل دهید یا اینکه با کارشناسان ما هماهنگ کرده و آن را درب منزل یا محل کار تحویل بدهید؛ در این صورت اگر جابجایی دستگاه دشوار باشد، در صورت امکان تعمیر چرخ خیاطی در محل انجام می شود.

 

تعمیر یا تعویض قطعات معیوب

اگر قطعه ای نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد، متخصصان و تکنسین های زبده دوک سرویس با تجهیزات پیشرفته و روش های تعمیر جدید، قطعات فرسوده را با بهترین قطعات موجود در بازار و بالاترین کیفیت ممکن تعویض می کنند.

 

تنظیمات نهایی و تست دستگاه

تکنسین ها بعد از تعمیر کامل چرخ خیاطی آن را تست و بررسی می کنند تا از عملکرد صحیح و سلامت کامل آن اطمینان حاصل کنند. دستگاه تا زمانی که کاملا سالم نشود به شما تحویل داده نمی شود.

 

تحویل دستگاه به مشتری

 تمامی مراحل تعمیر و سرویس در کمترین زمان ممکن و بدون فوت وقت انجام می شود تا مشتریان بتوانند در کمترین زمان ممکن چرخ خیاطی خود را دریافت نمایند. پس از اتمام کار به مشتریان اطلاع داده می شود تا برای دریافت چرخ خیاطی خود در مرکز تعمیرات حضور یابند و پس از بررسی کامل چرخ خیاطی آن را دریافت کنند. 

 

نکات نگهداری از چرخ خیاطی

برای اینکه بتوانید بدون آنکه در بازدهی آن تغییر ایجاد شود به مدت زیادی از چرخ خیاطی خود استفاده کنید، باید چند نکته ساده را همواره دنبال کنید. رعایت این نکات به شدت می تواند هزینه های شما را به مراتب در بازده های زمانی متفاوت کاهش دهد و از هزینه های اضافی جلوگیری کند. این موارد عبارتند از:

 

تمیز کردن منظم

برای اینکه طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید، باید مرتباً قطعات آن را تمیز نگه دارید. این کار از زنگ زدگی قطعات جلوگیری می کند و مانع از انباشت و نشست گرد و غبار بر روی قطعات چرخ خیاطی می شود.

 

روغن کاری دوره ای

روغن کاری دوره ای چرخ خیاطی از استهلاک ناشی از ساییدن قطعات به یکدیگر جلوگیری می کند. به همین دلیل هماهنگی قطعات در بالاترین سطح ممکن صورت می گیرد و چرخ خیاطی از انرژی کمتری برای تولید محصولات استفاده خواهد کرد.

 

استفاده از نخ و سوزن مناسب

اکثر مشکلات چرخ خیاطی به دلیل عدم آشنایی نسبت به علت و کارکرد آن ها به وجود می آید. شما با استفاده از نخ و سوزن مناسب نه تنها سرعت دوخت و دوز را افزایش می دهید، بلکه از آسیب دیدن پارچه نیز جلوگیری خواهید کرد. برای همین بسیار مهم است که در هنگام دوخت دوز به ضخامت سوزن، نوع نخ و پارچه توجه زیادی داشته باشید. 

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر اتو صنعتی

تعمیر اتو صنعتی فرم ثبت آنلاین درخواست تعمیر اتو صنعتی https://dookservice.com/wp-content/uploads/2024/05/file_example_MP4_480_1_5MG.mp4 تعمیر اتو پرس تعمیرات حرفه‌ای اتو پرس با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب، استفاده از

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن در صفحه “تعمیر چرخ خیاطی در رودهن” می‌خواهیم به شما درباره خدمات تعمیر چرخ خیاطی در منطقه رودهن مفصل توضیح

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر اگر به دنبال تعمیر چرخ خیاطی در شیراز هستید، دوک سرویس با سال‌ها تجربه و تیم فنی حرفه‌ای، بهترین انتخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *