خدمات ما
فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی راسته دوز زوجی

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

چرا دوک سرویس؟ دوک سرویس بهترین انتخاب برای تعمیرات دستگاه‌های دوخت و دوز صنعتی شماست زیرا تیم ما با سال‌ها تجربه و تخصص در تعمیر انواع چرخ خیاطی، اتوهای صنعتی، میزهای مکش و قیچی‌های صنعتی، خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. ما از قطعات یدکی اصلی استفاده می‌کنیم و تمامی تعمیرات با ضمانت کیفیت انجام می‌شود. سرعت و کارایی بالا در ارائه خدمات از دیگر مزایای ماست. به عنوان زیرمجموعه برند معتبر و خوش‌نام امیرعلی دوخت، ما متعهد به جلب رضایت کامل مشتریان هستیم.

تیم حرفه ای

تیم حرفه‌ای ما با تخصص و تجربه فراوان در تعمیرات صنعتی، تضمین‌کننده بهترین خدمات برای دستگاه‌های شماست.

قطعات اصل

ما به شما تضمین می‌دهیم که فقط از قطعات اصل برای اطمینان از کیفیت و دوام بالای تعمیرات استفاده می‌کنیم.

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی راسته دوز زوجی شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر لوازم راسته دوز جک در محل تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

تعمیر چرخ خیاطی راسته دوز زوجی

چرخ خیاطی راسته دوز زوجی یکی از انواع چرخ خیاطی با قابلیت های متنوع و پیشرفته است که امکان کار حرفه ای و دوخت لباس را به راحتی فراهم می کند. این چرخ خیاطی ها به کاهش مصرف برق و طول عمر بالا معروف هستند. اما همین مدل از دستگاه ها نیز ممکن است در طول زمان دچار آسیب و مشکلات قابل توجه شود. از طرفی تعمیر چرخ خیاطی راسته دوز زوجی به عنوان یک دستگاه صنعتی و حرفه ای کار هر کسی نیست؛ چرا که پیدا کردن قطعات اصلی و سر در آوردن از ساختار نسبتا پیچیده آن دشوار است. ما در مجموعه دوک سرویس به شما کمک می کنیم در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن این چرخ خیاطی را تعمیر کنید. لطفا با ما همراه شوید.

 

رایج ترین مشکلات چرخ خیاطی راسته دوز زوجی

چرخ خیاطی میاندوز زوجی معمولا با یک سری مشکلات متداول مواجه می شود که در بسیاری از موارد نیازی به تعمیر نیست! در واقع با یک تنظیم ساده می توان چرخ خیاطی را به عملکرد مناسب خود بازگرداند. در ادامه با رایج ترین مشکلات چرخ خیاطی راسته دوز زوجی آشنا می شویم.

 

تنظیم کشش نخ

یکی از متداول ترین مسائلی که مشتریان برای کار کردن با چرخ خیاطی زوجی با آن مواجه می شوند، تنظیم میزان کشش نخ است. تنظیم نامناسب کشش نخ باعث جمع شدن نخ زیر چرخ خیاطی می شود. این چرخ ها یک پیچ تنظیم کشش دارند که بهتر است همیشه بین عدد 3 و 5 تنظیم شود. در صورتی که نخ هنوز شل است می توان آن را روی عدد بالاتری قرار داد.

 

تنظیم طول دوخت

درجه تنظیم طول دوخت در مدل های مختلف چرخ خیاطی راسته دوز زوجی محل متفاوتی دارد اما معمولا در قسمت انتهایی چرخ است. این درجه به شما کمک می کند به راحتی طول دوخت را تنظیم کنید. با افزایش عدد روی این درجه می توانید طول دوخت را افزایش دهید. طول دوخت استاندارد در هر لباس متفاوت است و شما می توانید متناسب با نیاز خود آن را تنظیم کنید.

 

رفع مشکل جا نخ کردن

بسیاری از افراد برای شروع کردن دوخت با چرخ خیاطی راسته دوز زوجی، با جا نخ کردن مشکل دارند. معمولا داخل دفترچه این چرخ خیاطی نحوه نخ کردن آن به صورت تصویری آموزش داده شده است. شما باید بخش رویی و ماسوره را مطابق با گیره هایی که برای آن قرار داده شده نخ کنید. در صورتی که چرخ خیاطی به خوبی نخ نمی شود ممکن است ماسوره مناسبی روی آن قرار نداشته یا اینکه قسمتی از مسیر آن را اشتباه رفته باشید.

 

تعمیر موتور و گیربکس

موتور و گیربکس چرخ خیاطی معمولا در اثر ضربه یا استفاده نادرست دچار آسیب می شود. برای تعمیر موتور و گیربکس چرخ خیاطی قاعدتا خود شما نمی توانید کاری انجام دهید؛ چرا که چرخ باید به طور کامل باز شده و قطعه معیوب تعویض شود. تعمیر این قسمت ها توسط افرادی که تجربه یا تخصص کمی دارند ممکن است باعث ایجاد ایرادات بیشتر شود. متخصصان آموزش دیده و مجرب دوک سرویس می توانند با استفاده از قطعات اصلی موتور و گیربکس چر خ خیاطی را تعمیر کنند.

 

رفع مشکل پریدن کوک

پریدن کوک چرخ خیاطی باعث ایجاد دوخت های نامنظم می شود و ادامه کار با دستگاه را غیر ممکن می کند. پریدن کوک  چرخ خیاطی ممکن است دلایل مختلفی مثل نخ کشی نامناسب، عدم تناسب پارچه و سوزن، تنظیم نامناسب ماسوره، کج شدن سوزن و … داشته باشد. با روش های زیر می توانید مشکل پریدن کوک را برطرف کنید:

  •         نخ کشی درست چرخ خیاطی
  •         بررسی نخ کشی ماسوره
  •         استفاده از نخ مناسب و باکیفیت
  •         تعویض سوزن
  •         دوخت با سرعت کمتر
  •         روغن کاری و تمیز کردن چرخ خیاطی
  •         بررسی تنظیمات پایه دوخت

 

خدمات تعمیر چرخ خیاطی راسته دوز زوجی توسط ما

ما با بهره مندی از تکنسین های حرفه ای و مجرب که در تعمیر چرخ خیاطی راسته دوز زوجی تخصص دارند و کاملا با عملکرد، ساختار و نحوه تعمیر یا تعویض قطعات این دستگاه آشنا هستند، می توانیم بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کنیم. در ادامه به مهم ترین خدمات مجموعه دوک سرویس  اشاره می کنیم.

 

تعمیر تخصصی قطعات الکترونیکی

حتی اگر به تعمیرکاران با سابقه نیز مراجعه کنید، تعمیر قطعات الکترونیکی چرخ خیاطی به تخصص جداگانه ای  احتیاج دارد.  ما برای تعمیر قطعاتی مثل برد الکترونیکی چرخ خیاطی راسته دوز زوجی، از دستگاه های پیشرفته و ابزارهای نوین استفاده می کنیم تا امکان تعمیر آنها به بهترین نحو و کمترین هزینه وجود داشته باشد.

 

تعویض قطعات فرسوده

تکنسین های دوک سرویس با استفاده از عیب یابی دقیق، قطعه فرسوده یا معیوب را به سرعت پیدا می کنند و با تعویض آن مشکل دستگاه شما را برطرف می کنند.  استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت دوام و عمر دستگاه شما را تضمین می کند.

 

تنظیمات دقیق دستگاه

تکنسین های مجرب دوک سرویس با تنظیمات دقیق چرخ خیاطی مطابق با نیازهای شما، کار با آن را برای شما راحت می کنند. تنظیم بهتر چرخ خیاطی به شما کمک می کند عملکرد بهتری از آن را دریافت کنید و دوخت باکیفیت تر و روان تری را تجربه کنید.

 

روغن کاری و سرویس دوره ای

خبر خوب این  است که شما می توانید سرویس دوره و روغن کاری چرخ خیاطی را به متخصصان ما بسپارید و آن را کاملا آماده کار تحویل بگیرید. ما با سرویس کامل چرخ خیاطی شما، دوام و طول عمر بالا را در کنار عملکرد روان و مناسب تضمین می کنیم.

 

مزایای انتخاب ما برای تعمیر چرخ خیاطی

شما با انتخاب ما برای تعمیر چرخ خیاطی خود دیگر هیچ نگرانی بابت دوام آن بعد از تعمیر، هزینه تعمیر و استفاده از قطعات اصلی نخواهید داشت. علاوه بر این با بالاترین سرعت ممکن چرخ خیاطی خود را سالم تحویل می گیرید و می توانید کار با آن را از سر بگیرید. مهم ترین مزایای تعمیر چرخ خیاطی در دوک سرویس عبارتند از:

 

تکنسین های مجرب و متخصص

اگر می خواهید تعمیر چرخ خیاطی خود را به ماهرترین و باتجربه ترین تکنسین ها بسپارید و نگرانی بابت آسیب به بخش های دیگر دستگاه نداشته باشید، دوک سرویس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. خدمات ما شامل تعمیر،  نگهداری، تنظیم و سرویس چرخ خیاطی خواهد بود و متخصصان ما انواع مدل ها و برندهای چرخ خیاطی را تحت پوشش قرار می دهند.

 

استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت

دوک سرویس هر طور که شده قطعات اورجینال و باکیفیت را برای تعمیر مدل های مختلف چرخ خیاطی استفاده می کند تا کیفیت و قابل اطمینان بودن خدمات تعمیر را تضمین کند.

 

ضمانت خدمات

استفاده از متخصصان مجرب و قطعات اورجینال برای تعمیر چرخ خیاطی این امکان را به ما می دهد که برای خدمات خود ضمانت ارائه کنیم. ما قطعا قدردان اعتمادی که به ما دارید هستیم و تمام خدماتی که دریافت می کنیم و حتی اصالت قطعات را تضمین می کنیم.

 

تحویل به موقع دستگاه

بسیاری از مشتریان ما نگران مدت زمان انجام تعمیرات روی دستگاه خود هستند و ما این نگرانی را به خوبی درک کرده و حل می کنیم. مدت زمان تعمیر هر دستگاه با توجه به خرابی آن متفاوت است؛ اما شما با سپردن تعمیر دستگاه خود به دوک سرویس اطمینان حاصل می کنید که در کمترین زمان ممکن آن را به طور کاملا سالم تحویل می گیرید.

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر اتو صنعتی

تعمیر اتو صنعتی فرم ثبت آنلاین درخواست تعمیر اتو صنعتی https://dookservice.com/wp-content/uploads/2024/05/file_example_MP4_480_1_5MG.mp4 تعمیر اتو پرس تعمیرات حرفه‌ای اتو پرس با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب، استفاده از

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن در صفحه “تعمیر چرخ خیاطی در رودهن” می‌خواهیم به شما درباره خدمات تعمیر چرخ خیاطی در منطقه رودهن مفصل توضیح

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر اگر به دنبال تعمیر چرخ خیاطی در شیراز هستید، دوک سرویس با سال‌ها تجربه و تیم فنی حرفه‌ای، بهترین انتخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *