خدمات ما

فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی رویانگ

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی رویانگ شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر چرخ خیاطی جک تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

تعمیر چرخ خیاطی رویانگ

استفاده هر ابزاری نیازمند ممارست و نگهداری دوره‌ای است چرخ خیاطی‌های رویانگ نیز از این داستان مستثنا نیستند. در اینجا سعی داریم تا شما را با مشکلات رایج چرخ خیاطیهای رویانگ آشنا سازیم. همچنین خواهیم گفت که بهترین روش ها برای حل خرابی چرخ خیاطی چه خواهد بود. 

 

مشکلات رایج چرخ خیاطی رویانگ و راه حل آنها

چرخ خیاطی نیز مانند هر وسیله‌ای ممکن است در ادوار مختلف دچار مشکلات و عیوب خاصی شود. برخی از این عیوب را کاربر، خود به تنهایی می‌تواند برطرف سازد اما باقی مشکلات چرخ خیاطی حتماً باید توسط متخصص رفع گردند. در این بخش می‌خواهیم شما را با مشکلات رایج چرخ خیاطی رویانگ و بهترین راه حل‌ها در هنگام مواجه شدن با آنها بپردازیم.

 

چرخ خیاطی روشن نمی شود

در برخی موارد ممکن است پس از اتصال چرخ خیاطی به برق نتوانید آن را روشن کنید. روشن نشدن چرخ خیاطی ممکن است به عوامل متعددی وابسته باشد. در چنین مواقعی بهتر است که قطعه کمپلت را بررسی نمایید. این قطعه بسیار مهم ماسوره و ماکو را در خود جای داده است و سرعت حرکت نخ را تنظیم می‌کند. اگر این قطعه به خوبی تنظیم نشده باشد، سبب توقف نخ رسانی برای عمل دوخت می‌شود. در هنگام چک کردن کمپلت نگاهی به ماکو نیز داشته باشید. چرا که ممکن است نخ به دور ماکو پیچ خورده باشد و عملکرد چرخ خیاطی را دچار اختلال کند. برای جلوگیری از رفع چنین مشکلی حتماً باید روغن کاری دوره ای چرخ خیاطی در زمان‌های مناسب انجام شود. 

احتمال بعدی وجود گرد و خاک به علت عدم سرویس‌های دوره‌ای است. برای رفع چنین مشکلی باید سریعا به اولین نمایندگی مراجعه کنید تا چرخ خیاطی شما به خوبی سرویس شود و در صورت لزوم قطعات شکسته و معیوب تعویض گردند. 

 

دوخت نامنظم و جا انداختن کوک

به طور طبیعی چرخ خیاطی باید دوخت‌های بسیار منظم را بر روی پارچه‌ها ایجاد کند اما اگر چنین نتیجه‌ای حاصل نشود باید به موارد زیر توجه شود و در سریع‌ترین حالت ممکن نسبت به آنها اقدام گردد:

  •  خم شدن سوزن
  •  دوخت با سرعت زیاد
  •  نخ کشی نادرست چرخ خیاطی
  •  استفاده از نخ نامناسب
  •  نخ کردن نادرست ماسوره
  •  استفاده از سوزن نامرغوب
  •  کشیدن پارچه در هنگام دوخت
  •  دم سرویس دوره‌ای
  •  نصب نادرست پایه دوخت
  •  عدم توجه به ضخامت پارچه
  • عدم تنظیم میزان کشش نخ
  •  تنظیمات نادرست دوخت 

 

سوزن نمی رود

سوزن چرخ خیاطی مهم‌ترین نقطه اتصال چرخ خیاطی با انواع پارچه است. کار سوزن ایجاد انواع دوخت و بخیه بر روی پارچه است. اگر سوزن به خوبی کار نکند عمل دوخت هرگز انجام نخواهد شد. در این هنگام 2 حالت وجود دارد؛ یا ارتفاع سوزن بالاتر است پارچه است و به آن نمی‌رسد، یا اینکه احتمال دارد کم بودن ارتفاع، سوزن با صفحه برخورد کند و موجب شکسته شدن آن شود. برای رفع این مشکل کافیست سوزن را به خوبی تنظیم کنید. 

 

صدای غیرعادی از چرخ خیاطی

در برخی موارد ممکن است کاربر در هنگام استفاده از چرخ خیاطی با صداهای نا آشنایی مواجه شود. در هنگام روبرو شدن با چنین مشکلی ابتدا باید خونسردی خود را حفظ کنید، سپس به جستجوی محل مشکل بپردازید. توجه کنید که آخرین بار چه زمانی به سرویس چرخ خیاطی خود پرداختید. اگر مدت زمان زیادی از سرویس دوره چرخ خیاطی‌تان گذشته است به سرعت دستگاه را به نزدیک‌ترین نمایندگی چرخ خیاطی ارجاع دهید. گاهی نیز به علت فشار زیاد و دوخت انواع پارچه ممکن است تعدادی از قطعات دچار آسیب شوند و نیاز به تعویض آنها باشد. پیشنهاد می شود تعویض قطعات را به متخصصان تعمیرکار بسپارید و خود از تعویض قطعات بپرهیزید. البته مواردی وجود دارد که خود می‌توانید آنها را چک کنید و اقدامات ساده را نسبت به آنها انجام دهید. مانند گیر کردن پیچ ماسوره، شل بودن پیچ صفحه سوزن و یا گیر کردن پرز پارچه‌ها درون ماسوره. 

 

نخ گیر کردن

گیرکردن نخ معمولاً به علت تنظیم نبودن کشش چرخ خیاطی یا استفاده از سوزن‌های نامناسب رخ می‌دهد در چنین مواردی کافیست تا کشش نخ را بررسی کنید و نسبت به تعویض سوزن مناسب با نوع پارچه اقدام فرمایید. 

 

پارگی پارچه حین دوخت

پارگی پارچه حین دوخت ممکن است به علت تنظیم نبودن سرعت چرخ خیاطی و یا به دلیل استفاده از سوزن‌های ضخیم ایجاد شود. در چنین مواقعی باید مجدداً میزان و قدرت چرخ خیاطی را بررسی کنید و بهترین تنظیمات را با توجه به نوع پارچه انتخاب کنید. 

 

اهمیت سرویس دوره ای

 هر ابزاری در کنار استفاده درست از آن نیازمند برای آنکه بتواند عملکرد خوبی را داشته باشد نیازمند چکاپ و سرویس ست در این بخش می‌خواهیم شما را با اهمیت سرویس چرخ آشنا کنیم.

 

افزایش طول عمر دستگاه

سرویس دوره‌ای موجب افزایش طول عمر قطعات و جلوگیری از سایش غیر معمول آنها در هنگام کار با چرخ خیاطی می‌شود . از طرفی دیگر سرویس دوره‌ای می‌تواند هزینه تعمیرات را به شدت کاهش دهد و موجب عدم تعویض قطعات در بازه‌های زمانی کوتاه شود.

بهبود عملکرد دوخت

روغن کاری و انجام سرویس به موقع باعث می‌شود تا قطعات به نرمی در کنار هم کار کنند و کمترین استهلاک را داشته باشند. 

چرا دوک سرویس را برای تعمیر چرخ خیاطی رویانگ انتخاب کنیم؟

دوک سرویس به عنوان یک مرجع تعمیرات چرخ خیاطی همواره به بالاترین فاکتورها توجه دارد تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کند. حال می‌خواهیم بگوییم چرا دوک سرویس باید اولین و آخرین انتخاب شما برای سرویس دوره‌ای و تامین قطعات چرخ خیاطی رویانگ شما باشد.

تکنسین‌های مجرب و متخصص

 این مجموعه همواره سعی دارد تا از بهترین متخصصان و تکنسین‌ها در ارائه خدمات خود استفاده کند. این امر سبب می‌شود تا تعمیرات سرویس‌ها در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه انجام شود. از طرف دیگر کاربر نیازی به جستجو برای پیدا کردن تکنسین‌های مجرب ندارد و با مراجعه به دوک سرویس تمامی امکانات لازم را دریافت کند.

استفاده از قطعات اصلی

دوک سرویس به عنوان نمایندگی چرخ خیاطی‌های رویانگ از بهترین قطعات در تعمیرات و سرویس چرخ خیاطی استفاده می‌کند. به همین منظور تمامی قطعات استفاده شده در مراحل نامبرده دارای ضمانت اصالت کالا هستند و کاربر در صورت لزوم می‌تواند اصالت آنها را پیگیری کند.

قیمت مناسب خدمات

دوک سرویس برای حمایت از مصرف کنندگان تمامی خدمات خود را با مناسب‌ترین قیمت ممکن به مشتریان ارائه می‌دهد که در کمترین نمایندگی قابل مشاهده است.

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

راسته دوز کامپیوتری A4F برند جک دارای آپشن سر نخ زن اتومات است و اپراتور می تواند با حرکت معکوس پدال از این قابلیت استفاده نماید تا : نخ

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4(بهترین قیمت+گارانتی) ; تعداد سوزن, 1 ; ضخامت دوخت, ظریف و معمولی ; گام دوخت, 5 ; تعداد دوخت در دقیقه, 5000SPM ;

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز سروموتور صنعتی جک (jack) یک چرخ خیاطی ظریف دوزِ کمپلت ریز هست. که توانایی اجرای دوختی بی نقص را بر روی پارچه های ظریف تا نسبتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *