خدمات ما

فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی زوجی

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی زوجی شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر چرخ خیاطی جک تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

تعمیر چرخ خیاطی زوجی

چرخ خیاطی‌ها نیز مانند هر ابزار کاربردی پس از مدتی نیاز به تعمیرات و سرویس دوره‌ای دارند. چرخ خیاطی‌های زوجی نیز مانند سایر چرخ خیاطی‌های پرطرفدار موجود در بازار در هنگام بروز مشکلات نیازمند تعمیر سریع و به موقع هستند. اگر شما نیز متوجه عیب و ایراد هایی در کارکرد چرخ خیاطی‌های زوجی خود شدید ابتدا سریعا آن را پیگیری و مشکل را حل کنید یا اینکه می‌توانیدبرای بررسی دقیق‌تر به نمایندگی‌های خدمات این چرخ خیاطی مراجعه کنید. 

 

رایج‌ترین مشکلات چرخ خیاطی زوجی و راه حل آن‌ها

با صرف نظر از انواع برندهای چرخ خیاطی‌ می‌توان گفت که هر نوع چرخ خیاطی پس از مدتی کار کرد و در صورت عدم توجه با مشکلات زیادی روبرو می‌شود. چرخ خیاطی‌های زوجی نیز پس از مدتی ممکن است دچار نقص فنی در هنگام عملیات‌های عادی شوند. بهتر است با رایج‌ترین مشکلات چرخ خیاطی خود آشنا باشید تا بتوانید بهترین اقدام را نسبت به آنها انجام دهید. در این بخش سعی داریم به چند مشکل متداول در چرخ خیاطی‌های زوجی بپردازیم و راه حل آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

تنظیم نبودن کشش نخ

معمولاً کشش نخ سبب جمع شدن نخ زیر پارچه یا پاره شدن نخ در هنگام دوخت و جا انداختن سوزن می‌شود. شما برای تنظیم کشش نخ، ابتدا باید برای مثال آزمایش درز را انجام دهید و مقداری از پارچه را بدوزید. سپس به دوخت بالا و پایین به دقت توجه کنید. در مرحله بعد باید موقعیت گره‌ها را علامت زده یا یا به نحوی مشخص کنید. کشش نخ را بیشتر کنید و اگر گره‌ای در قسمت پایین دوخت ظاهر شد آن را جدا کرده یا بچینید. حال کشش را کم کنید و قسمت بالای درز را برای پیدا کردن گره جستجو کنید. در این مرحله می‌توانید بر روی پارچه کشش را امتحان کنید. حتما توجه کنید که درجه کشش با ضخامت و نوع پارچه ارتباط مستقیم دارد و نیاز است پس از تغییر هر نوع جنس پارچه مجدداً بررسی گردد.

 

خرابی ماسوره

ماسوره‌ها به طور کلی در دو نوع پلاستیکی و فلزی ساخته می‌شوند. ماسوره‌های پلاستیکی معمولاً می‌شکنند اما ماسوره‌های فلزی خم می‌شوند. خرابی ماسوره بر عملکرد ماکو تاثیر می‌گذارد؛ در وهله اول دوخت را خراب می‌کند و اگر توجهی به آن نشود سبب کج شدن ماکو می‌شود و از آنجایی که ماکو قطعه گران قیمت است هزینه زیادی را متوجه دارندگان چرخ خیاطی می‌کند. پس در نتیجه در هنگام خرابی ماسوره باید آن را به سرعت تعویض نمود.

 

گیر کردن شاتل

اگر شاتل بر روی پارچه گیر کند سبب ناهموار شدن دوخت و جمع شدن آن می شود. برای جلوگیری کردن از این مشکل باید به ضخامت و نوع پارچه توجه شود. چرا که شاتل قطعه بسیار مهمی است که در ماسوره به عنوان نگهدارنده نخ عمل می کند. پس در هنگام استفاده از چرخ خیاطی باید توجه کرد که نخ به آرامی از بین بخیه‌ها سر بخورد و نه خیلی شل یا سفت نباشد. 

 

کثیف شدن دندانه‌های تغذیه پارچه

در این مواقع دندانه‌های تغذیه بیش از حد بالا هستند و کثیفی جمع شده در بین دندانه‌ها سبب می شود تا سطح سوزن بالا بیاید و با آن برخورد کند. برای حل این مشکل کافیست تا سطح شاتل را تمیز کنید و چرخ خیاطی را روغن کاری کنید. سپس دندانه‌ها را تمیز کرده و پایین بیاورید و میله سوزن را اگر آسیبی به آن وارد نشده باشد صاف کرده و در غیر این صورت تعویض فرمایید.



سرویس دوره ای چرخ خیاطی زوجی شامل چه خدماتی می شود؟

سرویس دوره‌ای چرخ خیاطی‌های زوجی سبب می‌شود تا عمر مفید دستگاه افزایش پیدا کند و همینطور از مشکلاتی مانند گیر کردن نخ، پاره شدن نخ، شکستن قطعاتی مانند سوزن و… جلوگیری شود. به طور کلی می‌توان سرویس دوره‌ای چرخ خیاطی زوجی را در موارد زیر شرح داد:

 

 روغن کاری

روغن کاری به موقع دستگاه و دوره آن باعث می‌شود تا از اصطکاک قطعات جلوگیری به عمل آید. از محاسن روغن کاری به موقع چرخ خیاطی زوجی می‌توان به کمتر شدن خوردگی قطعات و جلوگیری از شکستن آنها اشاره کرد.

 

تعویض قطعات معیوب

یکی از موارد بسیار مهم در سرویس چرخ خیاطی توانایی شناخت قطعات معیوب و تعویض آنها است. متخصص پس از بررسی عملکرد چرخ خیاطی قطعات معیوب را شناسایی کرده و نسبت به تعویض آنها اقدام می کند.

 

تنظیمات دقیق دستگاه

این قسمت در مراحل پایانی سرویس قطعات تنظیمات دستگاه قرار دارد. هر قطعه باید با قطعه دیگر تناسب داشته باشد تا دستگاه بتواند عمل دوخت را در کمترین زمان و بدون تولید صدای خاصی انجام دهد. 

 

رفع مشکلات برقی و مکانیکی

پارگی سیم و نوسانات برق در عملکرد چرخ خیاطی تاثیری بسیار دارند. این مشکلات سبب می‌شود تا به قطعاتی که به صورت مکانیکی با یکدیگر درگیر هستند آسیب‌های جدی وارد شود. کارشناس متخصص به طور دقیق برد و قطعات مکانیکی را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت لزوم قطعات را تعمیر یا تعویض می کند.

 

تمیزکاری کامل دستگاه ی‌کند

رسوب گرد و غبار می‌تواند بروز مشکلاتی همچون اتصال کوتاه و گرم شدن بیش از حد موتور چرخ خیاطی را به دنبال داشته باشد. در همین راستا متخصص چرخ خیاطی تمامی قطعات را ابتدا جدا کرده و پس از تمیزکاری آنها را سرهم می‌کند. 

 

 

چرا دوک سرویس را برای تعمیر چرخ خیاطی زوجی انتخاب کنیم؟

دوک سرویس به عنوان یک مرکز خدمات چرخ خیاطی سالیان سال است که انواع خدمات چرخ خیاطی زوجی را به مشتریان مختلف ارائه می‌کند. به طور خلاصه موارد زیر می توانند دلایلی باشند که شما را مجاب به مراجعه به دوک سرویس کند:

 

تکنسین‌های مجرب و متخصص

دوک سرویس همواره تلاش کرده است تا از بهترین متخصصان زبده‌ترین آنها در امر خدمات چرخ خیاطی زوجی استفاده کند. چرا که کیفیت و سرعت پاسخگویی به نیاز مشتریان جز مهم‌ترین اهداف این مجموعه است.

 

استفاده از قطعات اصلی

تمامی قطعات استفاده شده در سرویس چرخ خیاطی‌های زوجی از ضمانت اصالت کالا برخوردار هستند. این امر سبب شده است تا مشتریان نگران قطعات بی‌کیفیت موجود در بازار نباشند و با خیالی آسوده چرخ خیاطی خود را به دوک سرویس بسپارند. 

 

قیمت مناسب خدمات

این مجموعه همواره سعی داشته است تا بهترین خدمات را در کمترین زمان با کمترین هزینه ممکن در اختیار افراد قرار دهد تا ضمن برآورده کردن نیازهای آنها بتواند از حقوق مشتریان حمایت کند..

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

راسته دوز کامپیوتری A4F برند جک دارای آپشن سر نخ زن اتومات است و اپراتور می تواند با حرکت معکوس پدال از این قابلیت استفاده نماید تا : نخ

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4(بهترین قیمت+گارانتی) ; تعداد سوزن, 1 ; ضخامت دوخت, ظریف و معمولی ; گام دوخت, 5 ; تعداد دوخت در دقیقه, 5000SPM ;

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز سروموتور صنعتی جک (jack) یک چرخ خیاطی ظریف دوزِ کمپلت ریز هست. که توانایی اجرای دوختی بی نقص را بر روی پارچه های ظریف تا نسبتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *