خدمات ما
فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی سردوز جک

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

چرا دوک سرویس؟ دوک سرویس بهترین انتخاب برای تعمیرات دستگاه‌های دوخت و دوز صنعتی شماست زیرا تیم ما با سال‌ها تجربه و تخصص در تعمیر انواع چرخ خیاطی، اتوهای صنعتی، میزهای مکش و قیچی‌های صنعتی، خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. ما از قطعات یدکی اصلی استفاده می‌کنیم و تمامی تعمیرات با ضمانت کیفیت انجام می‌شود. سرعت و کارایی بالا در ارائه خدمات از دیگر مزایای ماست. به عنوان زیرمجموعه برند معتبر و خوش‌نام امیرعلی دوخت، ما متعهد به جلب رضایت کامل مشتریان هستیم.

تیم حرفه ای

تیم حرفه‌ای ما با تخصص و تجربه فراوان در تعمیرات صنعتی، تضمین‌کننده بهترین خدمات برای دستگاه‌های شماست.

قطعات اصل

ما به شما تضمین می‌دهیم که فقط از قطعات اصل برای اطمینان از کیفیت و دوام بالای تعمیرات استفاده می‌کنیم.

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی سردوز جک شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر لوازم راسته دوز جک در محل تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

عیب یابی و رفع مشکلات رایج در چرخ خیاطی سردوز جک

چرخ خیاطی سردوز یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در صنعت دوخت و دوز است و کمپانی جک نیز یکی از مشهورترین تولید کنندگان چرخ خیاطی سردوز است. طبیعتا چرخ خیاطی سردوز جک نیز گاهی ممکن است دچار مشکلات فنی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این مقاله از دوک سرویس به ارائه اطلاعاتی در زمینه مشکلات رایج چرخ خیاطی های سردوز جک می پردازیم، پس با ما همراه شوید. 

 

صدای غیرعادی

یکی از دلایل صدای غیر عادی چرخ خیاطی، روغن کاری نکردن آن به طور مرتب است. دقت داشته باشید که لازم است در کنار روغن کاری کردن، چرخ خیاطی سردوز را تمیز کنید. این اصل مخصوصا در چرخ خیاطی های سردوز صنعتی بیشتر صدق می کند. علاوه بر آن شل شدن قطعات یا خرابی یک یا تعدادی از قطعات ممکن است موجب صدای غیرعادی چرخ خیاطی سردوز شود.

بنابراین برای رفع صدای غیرعادی چرخ خیاطی از سلامت قطعات آن مطمئن شوید و در صورت مشاهده ساییدگی یا خرابی فوراً آن را تعویض کنید.

 

دوخت نخ کشیده

گاهی ممکن است هنگام دوخت با چرخ خیاطی سردوز جک متوجه این موضوع شده باشید که لبه پارچه کشیده شده و حالت چین دار پیدا می کند. برای رفع این مشکل می توانید کشش نخ چرخ خیاطی سردوز را تنظیم کنید.

گاهی ممکن است فشار پایه تنظیم نبوده و یا سوزن مورد استفاده متناسب با نوع پارچه نباشد. در این صورت نیز امکان کشیده شدن نخ چرخ خیاطی سردوز و چین دار شدن لبه پارچه وجود دارد. بنابراین اگر با مشکل کشیده شدن نخ چرخ خیاطی سردوز جک مواجه شدید، با توجه به نکات ذکر شده به راحتی می توانید مشکل را حل کنید.

 

جا انداختن دوخت

زمانی که چرخ خیاطی سردوز در برخی قسمت ها دوخت را جا بیندازد، به این معنا است که در هنگام دوخت، سوزن نخ از قلاب نگرفته و فرایند دوخت به طور صحیح انجام نشده است. یکی از دلایل بروز این مشکل سردوز کردن پارچه های ضخیم است. در صورتی که پارچه بیش از حد ضخیم باشد یا اینکه چند لایه باشد، چرخ خیاطی سردوز دوخت را به طور نامنظم انجام می دهد. دوخت پارچه هایی که ضخامت آن ها بیشتر از حد معمول باشد، باعث جا خوردن و در واقع خم شدن میل سوزن می شود. بنابراین هنگام کار با چرخ خیاطی سردوز جک سعی کنید از سردوز پارچه های بسیار ضخیم خودداری کنید.

 

قطع شدن نخ

یکی از متداول ترین مشکلات در چرخ خیاطی های سردوز قطع شدن و در واقع پاره شدن نخ است. اصلی ترین دلیل این مشکل استفاده کردن از نخ نامرغوب و بی کیفیت است. در صورتی که نخ کیفیت مناسبی نداشته باشد، هنگام عبور از قسمت های مختلف چرخ خیاطی سردوز آسیب دیده و پاره می شود.

علاوه بر آن، دقت کنید که دوک نخ به طور دقیق در محل خود قرار گیرد. اگر سایز دوک نخ مناسب نباشد، ممکن است از جای مخصوص خود بیفتد. یکی از قسمت هایی که نخ از آن عبور می کند، ترازوهای مخصوصی است که اگر در اثر استفاده بیش از حد از چرخ خیاطی سردوز پرز و کرک آن قسمت را پر کند، می تواند باعث پارگی نخ شود. همچنین ممکن است زنگ زدگی این قسمت باعث آسیب دیدن نخ و نهایتا پاره شدن آن شود.

 

تعویض قطعات فرسوده چرخ خیاطی سردوز جک

طبیعتا در اثر استفاده طولانی مدت از چرخ خیاطی سردوز جک، ممکن است دستگاه دچار مشکلاتی شده و گاهاً بعضی از قطعات آن نیاز به تعویض داشته باشد. از جمله این قطعات می توان به سوزن، تسمه، چرخ دنده، برد الکترونیکی، پای فشار و … اشاره کرد. در ادامه به طور مختصر به هریک از این موارد می پردازیم.

 

انواع سوزن

برای تعویض سوزن چرخ خیاطی سردوز جک ابتدا باید پیچ سوزن بند را توسط آچار مخصوص شل کنید. سپس سوزن آسیب دیده را خارج کرده و سوزن جدید را به طوری که قسمت شیار دار به سمت خودتان باشد جاگذاری کنید.نهایتا سوزن بند را توسط آچار طوری محکم کنید که سوزن در جای خود ثابت بماند.  توجه داشته باشید که سوزن چرخ خیاطی سردوز با سوزن چرخ خیاطی راسته دوز متفاوت است و باید برای هر دستگاه از سوزن مخصوص خود استفاده کنید.

 

تسمه

برای تعویض تسمه باید یکی از پیچ های موجود در کنار تسمه ( پیچ سمت راست نسبت خودتان ) را باز کنید تا با حرکت قسمت نگهدارنده تسمه، تسمه شل شده و امکان تعویض آن فراهم شود. سپس تسمه جدید را در قسمت مخصوص قرار داده و دوباره پیچ را در قسمت مخصوص خود محکم کنید.

 

برد الکترونیکی

تعمیر برخی قسمت های چرخ خیاطی نیاز به تخصص و تجربه دارد. تعمیر برد الکترونیکی چرخ خیاطی سردوز جک نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای تعمیر این قسمت از چرخ خیاطی سردوز می توانید به تکنسین و یا نمایندگی مراجعه کرده و بدون اتلاف وقت مشکل چرخ خیاطی خود را برطرف کنید.




اهمیت سرویس دوره ای

چرخ خیاطی و هر وسیله دیگری برای بهبود کارایی نیاز به سرویس دوره ای دارد. روغن کاری و بررسی قطعات مختلف چرخ خیاطی سردوز جک از جمله موارد مربوط به سرویس دوره ای است. برخی از مزایای سرویس دوره ای چرخ خیاطی سردوز جک عبارت است از:

 

افزایش طول عمر دستگاه

برای اینکه بتوانید چرخ خیاطی سردوز جک را به مدت طولانی و بدون دردسر مورد استفاده قرار دهید، لازم است به طور منظم آن را سرویس کنید. در واقع سرویس های دوره ای طول عمر دستگاه را افزایش می دهند.

 

بهبود عملکرد دوخت

با انجام سرویس دهی مداوم و روغن کاری قطعات، می توانید از چرخ خیاطی سردوز جک به بهترین نحو ممکن و با کمترین مشکلات احتمالی استفاده کنید و از کار با آن لذت ببرید. 

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر اتو صنعتی

تعمیر اتو صنعتی فرم ثبت آنلاین درخواست تعمیر اتو صنعتی https://dookservice.com/wp-content/uploads/2024/05/file_example_MP4_480_1_5MG.mp4 تعمیر اتو پرس تعمیرات حرفه‌ای اتو پرس با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب، استفاده از

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن در صفحه “تعمیر چرخ خیاطی در رودهن” می‌خواهیم به شما درباره خدمات تعمیر چرخ خیاطی در منطقه رودهن مفصل توضیح

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر اگر به دنبال تعمیر چرخ خیاطی در شیراز هستید، دوک سرویس با سال‌ها تجربه و تیم فنی حرفه‌ای، بهترین انتخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *