خدمات ما

تعمیر چرخ خیاطی سردوز رویانگ

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

چرا دوک سرویس؟ دوک سرویس بهترین انتخاب برای تعمیرات دستگاه‌های دوخت و دوز صنعتی شماست زیرا تیم ما با سال‌ها تجربه و تخصص در تعمیر انواع چرخ خیاطی، اتوهای صنعتی، میزهای مکش و قیچی‌های صنعتی، خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. ما از قطعات یدکی اصلی استفاده می‌کنیم و تمامی تعمیرات با ضمانت کیفیت انجام می‌شود. سرعت و کارایی بالا در ارائه خدمات از دیگر مزایای ماست. به عنوان زیرمجموعه برند معتبر و خوش‌نام امیرعلی دوخت، ما متعهد به جلب رضایت کامل مشتریان هستیم.

تیم حرفه ای

تیم حرفه‌ای ما با تخصص و تجربه فراوان در تعمیرات صنعتی، تضمین‌کننده بهترین خدمات برای دستگاه‌های شماست.

قطعات اصل

ما به شما تضمین می‌دهیم که فقط از قطعات اصل برای اطمینان از کیفیت و دوام بالای تعمیرات استفاده می‌کنیم.

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر راسته دوز جک شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر لوازم راسته دوز جک در محل تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

 

تعمیر چرخ خیاطی سردوز رویانگ

چرخ خیاطی های سردوز یکی از پرکاربردترین چرخ خیاطی های صنعتی محسوب می شوند. شرکت رویانگ سازنده خوشنام بسیاری از چرخ خیاطی های بازار است که نوع سردوز آن طرفداران بسیاری در بازار ایران دارد. چرخ خیاطی سردوز رویانگ نیز مانند هر ابزاری نیازمند تعمیر و سرویس دوره ای است. اگر جزو دارندگان این نوع چرخ خیاطی هستید و از عملکرد چرخ خیاطی خود رضایت کافی را ندارید؛ باید سریعاً نسبت به تعمیر آن اقدام فرمایید.

 

مشکلات رایج در چرخ خیاطی سردوز رویانگ و راه حل آنها

در این بخش سعی داریم تا مشکلات رایج در چرخ خیاطی سردوز رویانگ را با هم بررسی کرده و کاربردی ترین راه حل های آن را به شما معرفی کنیم. این مشکلات رایج عبارتند از:

 

صدای غیرعادی 

گاهی ممکن است خیاط در هنگام کار کردن با چرخ خیاطی با صداهای نا آشنا و عجیبی روبرو شود. در چنین حالتی بهتر است دست از کار کشیده و قطعات چرخ خیاطی را مرحله به مرحله مورد بررسی قرار دهد. در صورت شناسایی قطعات معیوب ساده، خود شخص دارنده چرخ خیاطی می تواند نسبت به تعویض آن اقدام کند. اما در غیر این صورت و عدم شناسایی قطعات معیوب و یا سخت بودن تعویض آنها حتماً باید چرخ خیاطی سردوز رویانگ را به تعمیرکار مجرب و نمایندگی این برند ارجاع دهد.

 

دوخت نخ کشیده

این مشکل معمولاً به خاطر وجود فشار بسیار بالا بر روی نخ بروز می کند، به همین علت نخ به زیر کشیده شده و دوخت به طور کامل انجام نمی گردد. شما می توانید برای رفع این مشکل پیچ ماسوره را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا مشکل شما با کاهش فشار بر روی نخ حل شود. 

 

جا انداختن دوخت

جا انداختن دوخت ممکن است دلایل بسیار زیادی داشته باشد. برای مثال ممکن است شما پارچه ای بیش از حد نازک را برای دوخت انتخاب کرده باشید که اصلاً مناسب سوزن دستگاه شما نباشد. عامل دیگر استفاده از نخ های خاصی است که حالت کشسانی لازم را ندارند. برای حل این مشکل ساده شما می توانید از نخ های پلاستیکی مانند نایلون و پلی استر استفاده نمایید تا کشسانی کار دوخت به خوبی حفظ گردد. 

حالت رایج دیگر عدم توجه به میزان کشش و فشاری است که بر روی نخ وجود دارد. شما می توانید با بررسی ماسوره و تنظیم مجدد آن از جا انداختن دوخت و پارگی جلوگیری کنید. 

 

قطع شدن نخ

قطع شدن نخ و پارگی آن ممکن است دلایل بسیار زیادی داشته باشد. مهمترین دلیل این مشکل عدم روغن کاری و تمیز کردن به موقع چرخ خیاطی است. گاهی نیز خیاط ممکن است به طور سهوا از سوزن هایی استفاده کند که استانداردهای لازم را برای دوخت پارچه نداشته باشند و یا از نخ هایی استفاده کند که از عمر آنها گذشته و دچار پوسیدگی باشند. گاهی نیز ممکن است قرقره استفاده شده در چرخ خیاطی کیفیت بالایی نداشته باشد و به همین دلیل در مراتب زیاد نخ دوخت را پاره کند. 

 

حرکت نکردن کارتابل

این مشکل به موارد زیادی وابسته است و بروز هر کدام از موارد زیر امکان عدم عملکرد صحیح چرخ خیاطی را فراهم می کند.

  • پیچ خوردن نخ دور سوزن
  •  ضخامت غیر معقول پارچه
  •  بالا بودن پایه چرخ خیاطی
  •  عدم تنظیم کشش ماکو ماسوره
  • در مدار بودن اهرم دوخت معکوس توجه
  •  عدم توجه به نحوه نخ کردن چرخ خیاطی 
  •  

تعویض قطعات فرسوده چرخ سردوز رویانگ

وقتی صحبت از تعویض قطعات فرسوده چرخ خیاطی سردوز رویانگ به میان می آید، دارنده ابتدا باید اطلاعات کافی از عملکرد و نوع قطعات چرخ خیاطی داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است با تعویض اشتباه قطعه ای تنها هزینه تعمیر را افزایش دهد. در این قسمت تعویض چند قطعه پرمصرف چرخ خیاطی سردوز رویان را بررسی می کنیم.

 

تعویض سوزن

سوزن یک قطعه بسیار پرکاربرد و پرمصرف در خیاطی است. نوع ضخامت سوزن ها باید با توجه به جنس پارچه ها انتخاب شود. برای تعویض نیز کافیست تنها پیچ سوزن را شل کرده و سوزنها را با یکدیگر تعویض کنید. 

 

تعویض کاربن

یکی از بهترین روش های علامت گذاری در الگو کشی خیاطی استفاده از کاربن ها است . به همین علت شما باید توجه کنید که از کاربنی استفاده کنید که رنگو علامتی را بر روی پارچه نگذارد و یا حداقل در کمترین زمان ممکن بتوان آن را با شستشو از بین برد.

 

تعویض تسمه

برای این کار ابتدا دستگاه را از پریز برق بکشید. قاب پشتی را به وسیله پیچ گوشی باز کرده و جدا کنید. سپس چرخ خیاطی را به پهلو بگذارید تا بتوانید به راحتی تسمه متصل به دینام و توپی را تعویض نمایید. 

 

مراحل تعمیر چرخ خیاطی سردوز رویانگ

تعمیر چرخ خیاطی در دوک سرویس طی مراحل خاصی و به صورت استاندارد انجام می شود تا اطمینان از کیفیت آن به حداکثر برسد. مراحل تعمیر چرخ خیاطی سردوز رویانگ توسط مجموعه دوک سرویس به صورت زیر است:

 

دریافت دستگاه و عیب یابی اولیه

دوک سرویس برای حمایت از مشتریان خود و آسان تر شدن فرایند تعمیر و عیب یابی 2 راهکار را برای مشتریان در نظر گرفته است. در راهکار اول دارنده چرخ خیاطی سردوز رویانگ می تواند با مراجعه حضوری دوک سرویس چرخ خیاطی خود را به جهت تعمیر و سرویس در اختیار متخصصان این مجموعه قرار دهد. در راهکار دوم اگر جابجایی چرخ خیاطی به هر دلیلی برای دارنده امکان پذیر نباشد. نماینده و متخصصان دوک سرویس با حضور در محل نسبت به انجام سرویس دوره ای و تعمیر اقدامات لازم و بررسی اولیه چرخ خیاطی را انجام می دهند.

 

تعمیر یا تعویض قطعات معیوب

متخصصان و تکنسین های مجرب دوک سرویس تمامی عملکردهای سخت افزاری و نرم افزاری چرخ خیاطی را بررسی می کنند تا کوچک ترین خطا و ایراد قطعات را متوجه شوند. پس از شناسایی و پیدا کردن قطعات معیوب، تمامی آنها در صورت امکان تعمیر یا با بهترین قطعات موجود در بازار و بالاترین کیفیت ممکن تعویض می شوند.

 

تنظیمات نهایی و تست دستگاه

در مرحله پایانی تعمیر تمام قطعات و اجزای دستگاه به طور دقیق تست میشوند تا کوچکترین مشکلی را در آینده برای مشتری ایجاد نکنند. متخصصان کنترل کیفی دوک سرویس وظیفه دارند تا تایید نهایی تعمیرات را بررسی کند و اگر دستگاه به خوبی تعمیر شده باشد اجازه تحویل آن را به مشتری صادر می کنند. 

 

تحویل دستگاه به مشتری

تمامی مراحل تعمیر و سرویس در کمترین زمان ممکن و بدون فوت وقت انجام می شود تا مشتریان بتوانند در کمترین زمان ممکن چرخ خیاطی خود را دریافت نمایند. پس از اتمام کار به مشتریان اطلاع داده می شود تا برای دریافت چرخ خیاطی خود در مرکز تعمیرات حضور یابند و پس از بررسی کامل چرخ خیاطی آن را دریافت کنند. 

 

اهمیت سرویس دوره ای

دارندگان چرخ خیاطی صنعتی به خوبی می دانند که چرا سرویس دوره ای برای چرخ خیاطی های آنها بسیار ضروری و لازم است. محاسن این کار را می توان به طور کلی در دو بخش تقسیم کرد. این دو بخش تاثیر بسیار زیادی در سرعت تولید محصول و سلامتی دستگاه دارند.

 

افزایش طول عمر دستگاه

روغن کاری و سرویس به موقع موجب می شود تا قطعات دستگاه کمترین استهلاک را دریافت کنند و اگر قطعه ای دچار مشکل شد، در سریع ترین حالت ممکن تعویض گردد تا به قطعات دیگر آسیب جدی وارد نشود. چرخ خیاطی های صنعتی دستگاه های بسیار ظریف و با قطعات بسیار بالا هستند هر قطعه از آنها می تواند بر عملکرد قطعه ای دیگر تاثیر مستقیم بگذارد.

 

بهبود عملکرد دوخت

توجه به سرویس دوره ای از آن جهت می تواند بر عملکرد دوخت تاثیر مثبت بگذارد که قطعات در بهترین وضعیت ممکن خود قرار داشته و با سایر قطعات در هماهنگی کامل باشند. بدین صورت سرعت تولید محصول و دوخت و دوز به کمترین بازده کاهش می یابد. 

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر اتو صنعتی

تعمیر اتو صنعتی فرم ثبت آنلاین درخواست تعمیر اتو صنعتی https://dookservice.com/wp-content/uploads/2024/05/file_example_MP4_480_1_5MG.mp4 تعمیر اتو پرس تعمیرات حرفه‌ای اتو پرس با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب، استفاده از

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن در صفحه “تعمیر چرخ خیاطی در رودهن” می‌خواهیم به شما درباره خدمات تعمیر چرخ خیاطی در منطقه رودهن مفصل توضیح

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر اگر به دنبال تعمیر چرخ خیاطی در شیراز هستید، دوک سرویس با سال‌ها تجربه و تیم فنی حرفه‌ای، بهترین انتخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *