خدمات ما

فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی سینگر

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی سینگر شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر چرخ خیاطی جک تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

مشکلات رایج چرخ خیاطی سینگر و راه حل ‌ها

سینگر، یکی از برندهای قدیمی‌ چرخ خیاطی است که قدمت آن به سال ۱۸۵۰ مربوط می شود. این چرخ ‌ها اغلب دارای دو منبع نخ و یک سوزن هستند. در صورت نیاز به تعمیر یا تمیز کاری، چرخ خیاطی سینگر باید سریعاً از پریز برق جدا شود. چرخ خیاطی سینگر یا هر نوع دیگری را فقط باید طبق راهنمای کاربری استفاده کرد. به عنوان مثال، چرخ ‌های نازک ‌دوز نباید برای پارچه ‌های ضخیم به کار روند. در صورت خرابی هر بخشی از چرخ خیاطی، حتماً باید به نمایندگی مراجعه کرد و خودداری از تعمیر خودسرانه ضروری است. در ادامه، برخی از مشکلات رایج چرخ خیاطی سینگر و راه‌ حل‌ های آن بیان خواهد شد:

 

کشش نخ در چرخ خیاطی

در چرخ خیاطی سینگر، تنظیم کشش نخ بسیار مهم است. چرا که این چرخ خیاطی معمولاً یک پیچ یا گرداننده مدرج برای تنظیم کشش نخ دارد. کشش نخ باید متعادل باشد؛ اگر شل یا سفت شود، مشکلاتی مانند ریخته شدن نخ، شکستن سوزن، پاره شدن نخ و جمع شدن پارچه به وجود می آید. تنظیم صحیح کشش نخ برای دوخت پارچه های مختلف ضروری است که برای این منظور می توان از دفترچه راهنمای چرخ خیاطی استفاده کرد.

 

چرخ خیاطی کوک نمی ‌اندازد

اگر چرخ خیاطی کوک نمی‌اندازد، ابتدا به بررسی کمپلت آن بپردازید. درصورتی که کمپلت درست تنظیم نباشد، حتی اگر در کسری از ثانیه دیر به سوزن برسد، نخ رد نشده و دوخت انجام نمی‌ شود. پس کمپلت را بررسی و تنظیم کنید. اگر کمپلت مشکلی نداشت، به سراغ سوزن بروید. سوزن باید در ارتفاع مناسب قرار داشته باشد، در غیر این صورت، چرخ خیاطی به درستی کوک می اندازد. برای این منظور باید بررسی کنید که سوزن بالا یا پایین نباشد. همچنین، سوزن مورد استفاده باید مناسب باشد.

 

چرخ خیاطی صدا می‌ دهد

اگر متوجه صدای غیرعادی یا ضربات در چرخ خیاطی خود شدید، در مرحله اول کار را متوقف کنید. این نشانه‌ ای است که دستگاه نیاز به بررسی و تعمیر دارد. ابتدا با استفاده از دفترچه راهنما، روش نگهداری و تمیز کردن دستگاه را بررسی کنید. دستورالعمل ‌های پیشنهادی را دنبال کرده، چرخ را تمیز و روغن‌ کاری کنید. سپس روی پارچه ‌های ضایعاتی آزمایش نمایید. اگر هنوز صداهای غیرعادی از بین نرفته اند، بهتر است چرخ خیاطی را به سرویس مجاز ببرید تا توسط افراد متخصص تنظیم و تعمیر شود.

 

چرخ خیاطی پارچه را نمی‌ کشد

برخی از مهمترین دلایل این که چرخ خیاطی پارچه را نمی کشد، شامل موارد زیر است:

  •       نخ‌ کشی نادرست چرخ خیاطی
  •       ضخامت بسیار زیاد یا کم پارچه
  •       بلند بودن پایه چرخ خیاطی
  •       تنظیم نامناسب کشش نخ ماسوره و ماکو
  •       گره خوردن نخ در زیر کار
  •       پیچ خوردن نخ در دور سوزن
  •       فعال بودن ماسوره پرکن
  •       وجود نقص در کار پیش ‌بر چرخ خیاطی
  •       غیرفعال بودن اهرم کار پیش ‌بر

عدم حرکت پارچه زیر چرخ خیاطی، مسئله‌ ای رایج بوده که ممکن است هنگام دوخت پیش آید. با انجام چند گام ساده و استفاده از روش‌ های صحیح، می‌ توان این مشکل را حل کرد. برخی از این روش ها شامل بررسی دقیق تنظیمات، مراقبت از دستگاه و اعمال تنظیمات مناسب و … هستند.

چرخ خیاطی دوخت نامنظم دارد

هنگام مواجهه با مشکل در کارایی چرخ خیاطی، مهم است که همه جوانب در نظر گرفته شود. این مشکلات می ‌توانند ناشی از طیف وسیعی از عوامل باشند، از تنظیمات دستگاه گرفته تا ویژگی ‌های مواد مصرفی. موارد زیر می توانند یکی از عوامل دوخت نامنظم در چرخ خیاطی سینگر باشند:

  •       نخ‌ کشی نادرست چرخ خیاطی
  •       تنظیم نادرست کشش نخ
  •       استفاده از نخ نامناسب
  •       ضخامت نامناسب پارچه
  •       کیفیت نامطلوب نخ
  •       خمیدگی یا انتخاب نادرست سوزن
  •       سرعت دوخت بیش از حد
  •       کشیدن پارچه حین دوخت
  •       تنظیمات نادرست حالت دوخت
  •       عدم تمیزکاری و روغن ‌کاری مناسب چرخ خیاطی
  •       نصب نادرست پایه دوخت

با بررسی دقیق هر یک از این موارد و رفع نواقص، می ‌توانید مشکل نامنظمی و فاصلۀ دوخت را در چرخ خیاطی خود برطرف کنید. این فرایند ممکن است کمی زمان ‌بر باشد، اما با صبر و دقت، ریشه مسئله را پیدا خواهید کرد.

 

خدمات تعمیر و سرویس چرخ خیاطی سینگر در دوک سرویس

در مرکز تخصصی دوک سرویس، تعمیرات انواع تجهیزات مرتبط با صنعت خیاطی با کیفیت بالا ارائه می شود. این مجموعه خدمات متنوعی را برای انواع چرخ های خانگی و صنعتی برند سینگر ارائه می دهد. برخی از خدمات تعمیر و سرویس  چرخ خیاطی سینگر در این مجموعه به شرح زیر است:

 

تعمیر انواع مدل ‌های چرخ خیاطی سینگر

یکی از مهمترین خدمات این مرکز، عیب یابی و تعمیر انواع مدل های چرخ خیاطی سینگر است. متخصصان حرفه ای با بهره گیری از تجربه و دانش خود، کلیه مشکلات این ابزارها را شناسایی و برطرف می کنند. در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اصلی و مرغوب استفاده می شود.

 

تعمیر برد الکترونیکی چرخ خیاطی سینگر

تعمیر برد الکترونیکی چرخ های خیاطی سینگر نیز یکی دیگر از خدمات تخصصی این مرکز است. با بهره گیری از دانش و تجربه کارشناسان الکترونیک و استفاده از قطعات درجه یک، بردهای آسیب دیده تعمیر و به حالت اولیه بازگردانده می شوند.

 

تعمیر موتور چرخ خیاطی سینگر

از آنجایی که چرخ خیاطی سینگر ساخت یک شرکت آمریکایی است، تعمیر موتور آن کار بسیار پیچیده ای خواهد بود. متخصصان این مرکز، موتور چرخ خیاطی سینگر را نیز به صورت حرفه ای تعمیر می کنند و از عملکرد درست آن پس از تعمیر نیز اطمینان حاصل خواهند کرد.

 

تعمیر جعبه دنده چرخ خیاطی سینگر

تعمیر صحیح جعبه دنده در عملکرد بهتر دستگاه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. یکی از خدمات تخصصی دوک سرویس تعمیر جعبه دنده چرخ خیاطی سینگر است.

 

تنظیم نخ کشی و کوک چرخ خیاطی سینگر

بعد از اتمام تعمیرات، کارشناسان مرکز دوک سرویس، تنظیمات اصلی نخ کشی و کوک چرخ خیاطی سینگر را به حالت اولیه بازگردانده و تنظیم می ‌کنند. این فرآیند شامل قرار دادن تمامی قطعات جانبی چرخ خیاطی، مانند ماکو، ماسوره، ولوم ‌ها، تسمه، پدال و غیره در جای مناسب خود است.

 

چرا باید چرخ خیاطی سینگر خود را به دوک سرویس بسپارید؟

تنوع عظیم چرخ‌ های خیاطی امروزی این امکان را به کاربران مبتدی و حرفه ‌ای می ‌دهد که بدون هیچ دغدغه ‌ای، محصول مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه کنند. با این حال، همانند سایر ابزارها و تجهیزات، این چرخ‌ های خیاطی نیز پس از گذشت زمان و انجام کارهای طولانی ‌مدت، به تعمیر نیاز خواهند داشت. در این شرایط، دوک سرویس مکانی ایده‌ آل برای سرویس و تعمیر چرخ ‌های خیاطی است. برخی از دلایل محبوبیت مرکز دوک سرویس به عنوان بهترین مرکز تعمیر چرخ‌ های خیاطی سینگر شامل موارد زیر است:

 

تکنسین ‌های مجرب و متخصص

در این مرکز، تکنسین‌ های ماهر و با تجربه، به بررسی و تعمیر انواع چرخ خیاطی سینگر می پردازند.

 

استفاده از قطعات یدکی اورجینال

در صورت نیاز به تعویض قطعات، این مجموعه از قطعات اصلی و با کیفیت بالا استفاده می کند.

 

گارانتی خدمات

مشتریان می ‌توانند با اطمینان خاطر، چرخ‌ های خود را به دوک سرویس بسپارند، زیرا خدمات ارائه‌ شده این مجموعه تحت پوشش گارانتی خواهد بود.

 

تحویل به موقع

پس از انجام تعمیرات، چرخ‌ های خیاطی در اسرع وقت به مشتریان تحویل داده خواهند شد که این امر نشان از نظم و وقت شناسی این مجموعه است.

 

قیمت مناسب

خدمات ارائه ‌شده در مجموعه دوک سرویس، با قیمت رقابتی و مناسبی به مشتریان عرضه می‌ شود. مشتریان می توانند بدون دغدغه کلیه خدمات مربوط به چرخ خیاطی خود را به این مجموعه بسپارند و از مزایای آن بهره مند شوند.

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *