خدمات ما
فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی مارشال

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی جک شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر چرخ خیاطی جک تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

تعمیر چرخ خیاطی مارشال: انواع مدل در محل [ارزان + گارانتی]

چرخ خیاطی یکی از اساسی ترین ابزارها در صنعت دوخت و دوز است. با توجه به اینکه چرخ خیاطی دائما مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است دچار مشکلاتی شده و کاربر را از ادامه فعالیت بازدارد. چرخ خیاطی مارشال یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندهای چرخ خیاطی است. با این همه چرخ خیاطی های مارشال نیز ممکن است در اثر کاربرد زیاد یا نادرست دچار مشکل شوند. در این مقاله از سایت دوک سرویس به بررسی مشکلات رایج چرخ خیاطی مارشال و راه حل های آن می پردازیم. پس با ما همراه شوید.

 

چرخ خیاطی نخ نمی کند

هنگامی که نخ ماسوره در چرخ خیاطی نیاید، امکان دوخت وجود ندارد و به اصطلاح چرخ خیاطی نخ نمی کند. یکی از دلایل اساسی نخ نکردن، به هم خوردن تنظیمات چرخ خیاطی مارشال است. بنابراین، برای رفع این مشکل باید به تنظیم چرخ خیاطی بپردازید.

یکی دیگر از علل نخ نکردن چرخ خیاطی، قرارگیری نادرست سوزن در جای خود است. هنگامی که سوزن به طور نامناسب در جای خود قرار گیرد، نمی تواند نخ را بالا بکشد و شما می توانید برای رفع مشکل چرخ خیاطی مارشال خود سوزن را به طور صحیح در جای خود قرار دهید.

در صورتی که ماسوره از فرم اصلی خود خارج شود، کارایی خوبی نخواهد داشت و ممکن است چرخ خیاطی نخ نکند. با استفاده از یک ماسوره سالم می توانید این مشکل را رفع کنید. گاهی ممکن است یک مشکل پیش پا افتاده باعث ایجاد اختلال در عملکرد چرخ خیاطی شود.

به عنوان مثال، ممکن است نخ ماسوره تمام شود و شما بدون اینکه متوجه این موضوع شوید در صدد رفع مشکل چرخ خیاطی در قسمت های دیگر برآیید. بنابراین، لازم است قبل از هر چیز ماسوره را چک کرده و از وجود نخ در آن مطمئن شوید‌.

 

سوزن چرخ خیاطی می شکند

یکی از مشکلات رایج در دوخت و دوز، شکستن یا خم شدن سوزن است. در بسیاری از موارد بر اثر استفاده بیش از حد از یک سوزن، ممکن است سوزن کدر شده یا نوک آن قلاب شود. با توجه به اینکه ممکن است این مشکل به پارچه آسیب وارد کند، بهتر از مکرراً سوزن را تعویض کنید.

یک خیاط ماهر می داند که برای هر نوع پارچه سوزن مخصوصی وجود دارد و نمی توان از یک سوزن برای همه انواع پارچه ها استفاده کرد. برای اینکه در هنگام دوخت و دوز سوزن خم نشود یا نشکند، سعی کنید در اول کار سوزن را براساس نوع پارچه انتخاب کنید. 

 

چرخ خیاطی صدا می دهد

مشکل صدا دادن چرخ خیاطی یک مشکل کلی است و دلایل متعددی می تواند مسبب آن شود. در ادامه به تعدادی از این مشکلات اشاره کرده و راهکارهای مربوط به آن را ارائه خواهیم داد:


  • پیچ ماسوره گیر می کند: یکی از دلایل صدا دادن چرخ خیاطی، گیر کردن پیچ ماسوره است. برای رفع این مشکل لازم است ماسوره را در جای مناسب و صحیح خود قرار دهید و اگر عاملی باعث گیر کردن ماسوره می شود، آن را رفع کنید.
  • ماسوره نامناسب است: ممکن است بر اثر نامناسب بودن ماسوره با مدل چرخ خیاطی، دستگاه صدا دهد. برای رفع این مشکل سعی کنید ماسوره متناسب با مدل چرخ خیاطی مارشال خود انتخاب کنید.
  • کشش نخ تنظیم نیست: قبل از دوخت و دوز سعی کنید کشش نخ چرخ خیاطی مارشال خود را تنظیم کنید. این کار باعث می شود صدای احتمالی چرخ خیاطی برطرف شود. 
  • پیچ صفحه سوزن شل است: سعی کنید قبل از دوخت و دوز پیچ صفحه سوزن را به اندازه سفت کنید. چرا که اگر پیچ صفحه سوزن شل باشد، چرخ خیاطی صدا خواهد داد.
  • سوزن چرخ خیاطی مشکل دارد: همانطور که در فوق اشاره شد، گاهی ممکن است سوزن چرخ خیاطی براثر استفاده زیاد کیفیت خود را از دست داده و علاوه بر شکستن سوزن و آسیب زدن به پارچه، باعث ایجاد سر و صدای اضافی در چرخ خیاطی شود‌.
  • چرخ خیاطی روغن کاری نشده است: برای اینکه چرخ خیاطی صدا ندهد و با کیفیت کافی کار کند، بهتر است به طور منظم آن را روغن کاری کنید.
  • چرخ به طور صحیح روی پایه نصب نشده است: یکی از دلایلی که می تواند باعث سر و صدای زیاد در چرخ خیاطی شود، نصب شدن نامناسب آن روی پایه است. علاوه بر آن ممکن است در اثر تماس چرخ خیاطی با یک شیء دیگر صدای چرخ خیاطی افزایش یابد. بنابراین قبل از شروع کار حتما به این موارد دقت کنید.

 

چرخ خیاطی دوخت نامنظم دارد

دوخت نامنظم چرخ خیاطی ممکن است علل مختلفی داشته باشد. از جمله عوامل موثر در دوخت نامنظم چرخ خیاطی می توان به نخ کشی نادرست چرخ خیاطی، نخ کردن نامناسب ماسوره، عدم تنظیم کشش نخ چرخ خیاطی، بکارگیری نخ نامناسب و بی کیفیت، مناسب نبودن ضخامت پارچه نسبت به سوزن، روغن کاری نکردن چرخ خیاطی و … اشاره کرد. بنابراین می توان با کمی دقت در برخی موارد، به راحتی و بدون مراجعه به تعمیرکار مشکل چرخ خیاطی مارشال را رفع کرد.

 

چرخ خیاطی روشن نمی شود

یکی از مشکلات آزار دهنده هنگام شروع کار، روشن نشدن چرخ خیاطی است. ممکن است کاربر هنگام شروع کار با روشن نشدن چراغ چرخ خیاطی نگران خراب شدن دستگاه شود. نکته جالب این است که ممکن است مشکل از لامپ چرخ خیاطی باشد و سایر قسمت های دستگاه سالم باشد. بنابراین در صورت روشن نشدن چراغ چرخ خیاطی مارشال هول نکنید و قبل از هر چیزی از سلامت چراغ چرخ خیاطی اطمینان حاصل کنید.

ممکن است با فشار دادن پدال چرخ خیاطی واقعا کار نکند. در این صورت ممکن است یا اتصال سیم پدال به چرخ خیاطی قطع شده باشد و یا پدال از کار افتاده باشد. بنابراین ابتدا از اتصال صحیح سیم پدال با چرخ خیاطی مطمئن شوید و سپس به بوی پدال دقت کنید. چرا که در اثر سوختن پدال، بوی سوختگی خواهد داد. 

 

مراحل تعمیر چرخ خیاطی مارشال

ممکن است برخی معایب چرخ خیاطی نیاز به تخصص نداشته باشد و کاربر بتواند با کمی دقت آن را رفع کند. اما گاهاً برای تعمیر چرخ خیاطی نیاز به مراجعه به تکنسین است. در زیر به مراحل تعمیر چرخ خیاطی مارشال اشاره می کنیم:

 

عیب یابی اولیه

عیب یابی اولیه یکی از اساسی ترین مراحل تعمیر چرخ خیاطی مارشال است. حتی اگر در خانه نیز در صدد تعمیر چرخ خیاطی برآیید قبل از هر کاری حتما باید مرحله عیب یابی اولیه را اجرایی کنید. در این مرحله تعمیرکار می تواند با گوش کردن به صدای چرخ خیاطی یا بررسی برخی قسمت های چرخ خیاطی عیب یا معایب دستگاه را بیابد.

 

باز کردن چرخ خیاطی

باز کردن چرخ خیاطی ممکن است از حیطه توانایی کاربر خارج باشد. در این صورت حتما باید به تعمیرکار یا نمایندگی مراجعه کنید و تعمیرکار با تکیه بر تجربه و تخصص خود اقدام به باز کردن چرخ خیاطی کند.

 

تعویض قطعات معیوب

در صورتی که مشکل چرخ خیاطی حاد باشد، نیاز به تعویض قطعات است. متخصص بعد از عیب یابی اقدام به تعویض قطعات معیوب کرده و به رفع مشکل چرخ خیاطی خواهد پرداخت. 

 

چرا دوک سرویس را برای تعمیر چرخ خیاطی مارشال انتخاب کنیم؟

یکی از نمایندگی های معتبر چرخ خیاطی مارشال، نمایندگی دوک سرویس تحت نظر امیرعلی دوخت است. دوک سرویس با ارائه بهترین خدمات و مرغوب ترین محصولات توانسته است به طور روزافزون رضایت مشتریان را کسب کند. از جمله مزایای استفاده از خدمات دوک سرویس عبارتند از؛

 

تکنسین های مجرب و متخصص

یکی از افتخارات دوک سرویس، به کارگیری تکنسین های مجرب، متخصص و آموزش دیده است. تکنسین های دوک سرویس با تخصص و سابقه فعالیت چندین ساله، خدماتی در خور شما مشتریان گرامی ارائه می دهند‌.

 

استفاده از قطعات اصلی

استفاده از قطعات اصلی یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار در کارکرد باکیفیت چرخ خیاطی مارشال است. دوک سرویس در ضمن به کارگیری متخصصان مجرب، با استفاده از قطعات اورجینال و اصل بهترین خدمات را در زمینه تعمیر و تعویض قطعات چرخ خیاطی مارشال ارائه می دهد.

 

قیمت مناسب خدمات

همواره قیمت یکی از دغدغه های اصلی در هر زمینه ای است. دوک سرویس در راستای رعایت حال مشتریان گرامی، خدمات خود را با نازلترین قیمت ها ارائه می دهد. بنابراین شما مشتریان گرامی می توانید در کنار برخورداری از بهترین و مرغوب ترین خدمات، از مزایایی نظیر قیمت مناسب خدمات نیز بهره مند شوید.

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

راسته دوز کامپیوتری A4F برند جک دارای آپشن سر نخ زن اتومات است و اپراتور می تواند با حرکت معکوس پدال از این قابلیت استفاده نماید تا : نخ

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4(بهترین قیمت+گارانتی) ; تعداد سوزن, 1 ; ضخامت دوخت, ظریف و معمولی ; گام دوخت, 5 ; تعداد دوخت در دقیقه, 5000SPM ;

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز سروموتور صنعتی جک (jack) یک چرخ خیاطی ظریف دوزِ کمپلت ریز هست. که توانایی اجرای دوختی بی نقص را بر روی پارچه های ظریف تا نسبتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *