خدمات ما
فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی میاندوز زوجی

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

چرا دوک سرویس؟ دوک سرویس بهترین انتخاب برای تعمیرات دستگاه‌های دوخت و دوز صنعتی شماست زیرا تیم ما با سال‌ها تجربه و تخصص در تعمیر انواع چرخ خیاطی، اتوهای صنعتی، میزهای مکش و قیچی‌های صنعتی، خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. ما از قطعات یدکی اصلی استفاده می‌کنیم و تمامی تعمیرات با ضمانت کیفیت انجام می‌شود. سرعت و کارایی بالا در ارائه خدمات از دیگر مزایای ماست. به عنوان زیرمجموعه برند معتبر و خوش‌نام امیرعلی دوخت، ما متعهد به جلب رضایت کامل مشتریان هستیم.

تیم حرفه ای

تیم حرفه‌ای ما با تخصص و تجربه فراوان در تعمیرات صنعتی، تضمین‌کننده بهترین خدمات برای دستگاه‌های شماست.

قطعات اصل

ما به شما تضمین می‌دهیم که فقط از قطعات اصل برای اطمینان از کیفیت و دوام بالای تعمیرات استفاده می‌کنیم.

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر میاندوز زوجی شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر لوازم راسته دوز جک در محل تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

تعمیر چرخ خیاطی میاندوز زوجی

چرخ خیاطی میاندوز زوجی یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین چرخ خیاطی ها برای خیاطی صنعتی و دوخت کامل لباس هاست. با این وجود این چرخ خیاطی ها به دلیل قابلیت های مختلفی مثل لبه دوزی، دوخت درزها، دوخت تزئینی، دکمه دوزی و … دارند آسیب پذیری زیادی نیز دارند؛ چرا که کاربر باید نحوه درست کار با بخش های مختلف و نگهداری و سرویس منظم چرخ خیاطی را کاملا رعایت کند. علاوه بر این تعمیر چرخ خیاطی میاندوز زوجی به تخصص ویژه احتیاج دارد.  در ادامه با رایج ترین مشکلات و نحوه تعمیر این دستگاه آشنا می شویم.

 

مشکلات رایج چرخ خیاطی زوجی و راه حل آنها

چرخ خیاطی میاندوز زوجی معمولا دوام و استحکام بالایی دارد اما به هردلیل ممکن است نقص هایی داشته باشد. رفع نقص و عیب یابی این چرخ خیاطی به شما کمک می کند مشکلات جزئی را خودتان با تنظیماتی که انجام می دهید حل کنید. در ادامه با مشکلات رایج این چرخ خیاطی برند زوجی و راه حل آنها آشنا می شویم.

 

چرخ خیاطی دوخت نمی کند

یکی از مشکلاتی که ممکن است عوامل متعددی داشته باشد، دوخت نکردن چرخ خیاطی است. معمولا در این چرخ خیاطی علت دوخت نکردن عدم تنظیم مناسب قطعاتی مثل پایه دوخت یا فشار نخ است. اما گاهی فرسوده شدن یا خراب شدن قطعاتی مثل سوزن، تیغه و ماسوره می تواند باعث بروز این مشکل شود. همچنین عدم روغن کاری و تمیز کاری مناسب چرخ خیاطی ممکن است این مشکل را ایجاد کند. همچنین در صورتی که انتخاب نخ متناسب با پارچه نباشد چرخ خیاطی به خوبی دوخت نمی کند. در غیر این صورت احتمالا چرخ خیاطی مشکلات پیچیده ترین مثل خراب شدن موتور و گیربکس دارد که باید توسط متخصصان بررسی شود.

 

چرخ خیاطی نخ می اندازد

یکی دیگر از رایج ترین مشکلاتی که کاربران گزارش می کنند، انداختن نخ یا شل شدن نخ زیر پارچه است. مهم ترین دلایل نخ انداختن چرخ خیاطی میاندوز زوجی عبارتند از:

  •         در رفتن نخ از داخل فنر
  •         سفت بودن پیچ ماکو
  •         گیر کردن پرز و نخ بین پولک ها
  •         عدم تنظیم مناسب ماسوره یا کشش نخ
  •         قرار نگرفتن نخ بین دو صدف

بنابراین با تنظیم این قسمت ها می توانید به راحتی مشکل انداختن نخ را حل کنید. در غیر این صورت ممکن است یکی از قطعاتی که نام بردیم دچار فرسودگی شده باشد و به همین دلیل باید تعویض شود.

 

چرخ خیاطی صدای غیر عادی می دهد

شنیدن صدای غیر عادی از چرخ خیاطی ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد و فقط افراد متخصص هستند که با شنیدن صدا می توانند علت صحیح آن را متوجه شوند. شما نیز می توانید با بررسی تمام این موارد در چرخ خیاطی خود، علت صدای غیر طبیعی را پیدا کنید. در ادامه دلایل صدای غیر عادی چرخ خیاطی و راح حل آن را بررسی می کنیم:

  1.       شل بودن پیچ صفحه سوزن: قبل از دوخت پیچ صفحه دوخت را سفت کنید.
  2.       کشش نادرست نخ: در صورتی که هنگام دوخت احساس می کنید نخ کشش کافی ندارد و دستگاه صدای اضافی دارد باید آن را تنظیم کنید.
  3.       گیر کردن پیچ ماسوره: پیچ ماسوره را در جای درست قرار دهید و اگر به جایی گیر کرده آن را رها کنید.
  4.       عدم تناسب ماسوره با دستگاه: اگر ماسوره با مدل دستگاهتان تناسب نداشته باشد ممکن است صدای غیر عادی را از آن بشنوید.
  5.       روغن کاری نکردن چرخ خیاطی: در  صورتی که چرخ خیاطی را به خوبی روغن کاری نکرده باشید ممکن است صداهای غیر عادی از تسمه های آن بشنوید. همچنین روغن چرخ دستگاه نباید هرگز به اتمام برسد.
  6.       شکستن قطعات داخلی: شکستن قطعات داخلی دستگاه به دلیل فرسودگی یا ضربه می تواند صدای غیر طبیعی ایجاد کند. در این صورت دستگاه باید باز شده و قطعه معیوب آن تعویض گردد.

 

چرخ خیاطی جا دکمه نمی زند

چرخ خیاطی میاندوز زوجی یک پایچه جا دکمه ای مخصوص دارد که با استفاده از آن می توانید جا دکمه ای با سایزهای مختلف را در لباس بسازید. معمولا خراب شدن این پایه یا گردونه تنظیم کننده باعث می شود چرخ خیاطی جا دکمه نزند. همچنین تنظیم نامناسب چرخ خیاطی روی پارچه می تواند باعث بروز این مشکل شود. اگر به درستی نحوه استفاده از این قسمت را یاد بگیرید، معمولا مشکلی برای جا دکمه زدن ندارید.

 

چرا چرخ خیاطی میاندوز زوجی خراب می شود؟

پیدا کردن جایی مناسب برای تعمیر چرخ خیاطی میاندوز زوجی معمولا دشوار است. با این حال مجموعه دوک سرویس با استفاده از قطعات اصلی و تکنسین های مجرب خود به راحتی قادر است هر گونه خطا و مشکل را در این چرخ خیاطی برطرف کند. اما ممکن است بپرسید چرا چرخ خیاطی من چرا مدام خراب می شود؟ معمولا علت اصلی خراب شدن این چرخ خیاطی شامل موارد زیر می شود؟

 

استفاده نادرست

یکی از متداول ترین عللی که باعث خراب شدن چرخ خیاطی می شود، عدم آگاهی کافی از نحوه استفاده درست از دستگاه است. اگر نتوانید به خوبی چرخ خیاطی را تنظیم کنید یا اینکه با سرعت نامناسب با آن کار کنید، قطعات داخلی آن سریع تر دچار آسیب می شود. به همین دلیل آموزش کامل نحوه استفاده از چرخ خیاطی بسیار مهم است.

 

عدم روغن کاری

چرخ خیاطی میاندوز زوجی برای اینکه بتواند با کمترین اصطکاک کار کند به روان کاری با روغن احتیاج دارد. در صورتی که به روغن کاری منظم چرخ خیاطی توجه نکنید، فرسوده شدن قطعات آن چند برابر سریع تر اتفاق می افتد و دستگاه زود از کار خواهد افتاد.

 

کیفیت پایین نخ و سوزن

استفاده از نخ و سوزن با کیفیت پایین یا عدم توجه به تناسب سوزن با پارچه،  نه تنها روی کیفیت دوخت تاثیر می گذارد، بلکه با ایجاد فشار مضاعف بر چرخ خیاطی باعث خراب شدن آن می شود. بنابراین توصیه می شود همواره از نخ و سوزن باکیفیت و مناسب استفاده کنید تا دوام دستگاه خود را افزایش دهید.

 

وارد شدن ضربه

یکی از عواملی که معمولا به صورت تصادفی باعث خراب شدن چرخ خیاطی می شود، وارد شدن ضربه است. چرخ خیاطی سنگین است و معمولا هنگام سقوط از روی میز یا ارتفاع ضربه شدیدی را متحمل می شود. بدنه چرخ خیاطی زوجی اگرچه مقاوم است اما در برابر ضربات محکم نمی تواند مقاومت کند و قطعات داخلی و حتی موتور آن دچار آسیب می شود.

 

فرایند تعمیر چرخ خیاطی میاندوز زوجی

فرایند تعمیر چرخ خیاطی میاندوز زوجی توسط ما در مراحل زیر انجام می شود تا کارایی و دوام آن کاملا حفظ شود.

 دریافت دستگاه و عیب یابی اولیه

شما می توانید به صورت حضوری یا حتی غیر حضوری چرخ خیاطی خود را به کارشناسان ما تحویل دهید. تکنسین های باتجربه ابتدا با بررسی تخصصی دستگاه و عیب یابی دقیق، مشکل اصلی و قطعه ای که باید تعویض شود را مشخص می کنند تا بدون تلف کردن وقت و هزینه، فقط مشکل چرخ خیاطی را برطرف کنند.

 تعمیر یا تعویض قطعات معیوب

متخصصان دوک سرویس ابتدا تلاش می کنند قطعات معیوب را تعمیر کنند و از همان قطعات استفاده کنند تا تعمیر چرخ خیاطی برای شما کمترین هزینه را داشته باشد. اما در صورت لزوم این قطعات تعویض شده و به خوبی تنظیم می شود تا عملکرد آن با بالاترین سطح باز گردد.

 تنظیم نهایی و تست دستگاه

در آخرین مرحله تکنسین ما تمام قسمت های چرخ خیاطی شما را بر اساس نیازتان تنظیم می کند تا آماده استفاده باشد. همچنین عملکرد آن به صورت عملی تست می شود و کیفیت دوخت آن کاملا بررسی می شود تا از سلامت آن اطمینان حاصل کنیم.

 تحویل دستگاه به مشتری

پس از اتمام این مراحل چرخ خیاطی سالم به شما تحویل داده می شود و شما هزینه تعمیر دستگاه را پرداخت می کنید. در حین ضمانت نامه ای به شما تحویل داده می شود که عملکرد مناسب و دوام چرخ خیاطی در صورت استفاده درست را تضمین می کند

 

اهمیت سرویس دوره ای

سرویس دوره ای چرخ خیاطی میاندوزی زوجی  مثل هر دستگاه دیگری که به صورت مداوم با آن کار می کنید اهمیت دارد. سرویس دوره ای چرخ خیاطی باعث می شود عملکرد آن بهبود یافته و طول عمر بیشتری داشته باشد.

 

افزایش طول عمر دستگاه

در صورتی که به صورت مرتب چرخ خیاطی را روغن کاری و تمیز کنید  از ایجاد اصطکاک و خراب شدن زود هنگام قطعات جلوگیری می کنید. همچنین تنظیم درست قطعات مختلف دستگاه باعث می شود چرخ خیاطی بیشترین بازدهی را داشته و عمر مفید آن افزایش یابد.

 

بهبود عملکرد دوخت

سرویس دوره ای چرخ خیاطی عملکرد تمام قطعات آن را حفظ می کند و باعث می شود دوخت ها کاملا منظم و یکنواخت انجام شود. روغن کاری منظم چرخ خیاطی به شما کمک می کند نرم تر و راحت تر با آن کار کنید و به همین دلیل کیفیت دوخت نیز بهبود می یابد.

به طور کلی می توان گفت که هر چقدر به نگهداری، سرویس دوره ای و استفاده درست از چرخ خیاطی توجه داشته باشید، دوام آن را افزایش می دهید و تا مدت ها به تعمیر مجدد احتیاج پیدا نمی کنید.

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر اتو صنعتی

تعمیر اتو صنعتی فرم ثبت آنلاین درخواست تعمیر اتو صنعتی https://dookservice.com/wp-content/uploads/2024/05/file_example_MP4_480_1_5MG.mp4 تعمیر اتو پرس تعمیرات حرفه‌ای اتو پرس با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب، استفاده از

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن

تعمیر چرخ خیاطی در رودهن در صفحه “تعمیر چرخ خیاطی در رودهن” می‌خواهیم به شما درباره خدمات تعمیر چرخ خیاطی در منطقه رودهن مفصل توضیح

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر

تعمیر چرخ خیاطی در اسلام‌شهر اگر به دنبال تعمیر چرخ خیاطی در شیراز هستید، دوک سرویس با سال‌ها تجربه و تیم فنی حرفه‌ای، بهترین انتخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *