خدمات ما
فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی ژانومه

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی جک شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر چرخ خیاطی جک تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

تعمیر چرخ خیاطی ژانومه: انواع مدل در محل [ارزان + گارانتی]

چرخ خیاطی های برند ژانومه به کیفیت ساخت و دوام بالا معروفند. اما انجام نادرست برخی امور و بی توجهی به مسائلی مانند سرویس های دوره ای و روغن کاری های منظم، منجر به مشکلاتی در چرخ خیاطی خواهد شد. در ادامه به مشکلات رایج چرخ خیاطی های ژانومه و دلایل ایجاد آنها می پردازیم.

 

مشکلات رایج در چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی ها و دستگاه های برند ژانومه، ممکن است در طول زمان دچار مشکلاتی همچون دوخت نامنظم، گیر کردن سوزن، قفل کردن چرخ خیاطی و… شوند. آشنایی با این مشکلات رایج در چرخ خیاطی های ژانومه و راه حل های رفع آنها، به شما در حفظ عملکرد بهینه دستگاهتان کمک می کند. همچنین با تعمیر و رفع به موقع ایرادات دستگاه، عمر چرخ خیاطی خود را طولانی تر خواهید کرد. از جمله مشکلات رایج چرخ خیاطی ژانومه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

دوخت نامنظم

دوخت های نامنظم یا فاصله انداختن بین دوخت ها در چرخ خیاطی های ژانومه می تواند علل مختلفی داشته باشد. نخ کشی نادرست، عدم نخ کردن درست ماسوره، تنظیم نبودن میزان کشش نخ، عدم تطابق ضخامت پارچه با تنظیمات دستگاه، سرعت بالای دوخت و استفاده از نخ و سوزن نامناسب از دلایل دوخت نامنظم در چرخ خیاطی ها به ویژه چرخ خیاطی های صنعتی است. عدم تمیزکاری و روغن کاری تخصصی چرخ خیاطی، از دلایل اصلی ایجاد این مشکل محسوب می شود.

 

نخ پریدن

پریدن و پاره شدن نخ در چرخ خیاطی های ژانومه معمولا به دلیل نخ کشی نادرست، استفاده از قرقره های غیراستاندارد و انتخاب نخ نامناسب است. بعد از بررسی این دو مورد، اگر هنوز هم مشکل پاره شدن نخ داشتید؛ پیچ ماکو دستگاهتان را چک کنید تا بیش از حد سفت نباشد. در آخر با انجام سرویس های دوره ای و روغن کاری های منظم، از ایجاد مشکلات این چنینی جلوگیری کنید.

 

گیر کردن سوزن

از دلایل اصلی گیر کردن سوزن چرخ خیاطی ژانومه، نصب نادرست سوزن یا استفاده از سایز سوزن نامناسب نسبت به ضخامت پارچه است. علاوه بر این، در برخی موارد گیر کردن سوزن می تواند به دلیل نخ کشی نادرست و یا استفاده از سوزن های خم شده و شکسته نیز باشد. البته توجه داشته باشید که در برخی شرایط، استفاده از نخ های بی کیفیت و کشش نامناسب نخ هم منجر به گیر کردن و یا شکستن سوزن می شود.

 

کار نکردن پدال

کار نکردن پدال از مشکلات رایج انواع چرخ خیاطی ها می باشد؛ دلیل اصلی این مشکل هم معمولا سرعت نامناسب حین خیاطی است. در واقع خیلی آهسته یا تند کار کردن منجر به کارنکردن پدال خواهد شد؛ بنابراین باید حین خیاطی، سرعت مناسبی داشته باشید. علاوه بر این گذاشتن پا بی دلیل بر روی پدال نیز باعث مشکلاتی همچون کارنکردن پدال یا سوختن آن خواهد شد. در آخر فراموش نکنید که به هیچ عنوان بعد از کار، پدال را در سوکت رها نکنید و حتما دستگاه را برق بکشید تا دچار شوک یا سوختگی نشود.

 

مشکلات کشش نخ

کشش نخ نامناسب منجر به دوخت های شل یا سفت خواهد شد. همچنین چین خوردن پارچه حین دوخت، شکستن سوزن و پاره شدن نخ نیز می تواند به دلیل کشش نخ نامناسب و نادرست باشد. برای حل مشکلات مربوط به کشش نخ، پیچ تنظیم کشش نخ را بررسی کنید و مطمئن شوید که دستگاه به درستی نخ شده باشد. همچنین با تمیزکاری منظم قسمت ماسوره و دیسک ها، از این مشکلات جلوگیری کنید.

 

 دلایل بروز مشکلات در چرخ خیاطی ژانومه

با وجود کیفیت و دوام بالای چرخ خیاطی های ژانومه، ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. این مشکلات معمولا دلایل مختلفی دارند که در ادامه سه مورد از اصلی ترین آنها را مورد بررسی قرار می دهیم:

 

تنظیمات نادرست

تنظیمات نادرست چرخ خیاطی مانند تنظیم نادرست مواردی همچون کشش نخ، موقعیت سوزن و… می تواند منجر به مشکلات زیادی در کارکرد چرخ خیاطی شود. دوخت نامنظم، پریدن نخ، گیر کردن سوزن و قفل شدن چرخ خیاطی از جمله مشکلاتی است که به دلیل تنظیمات نادرست دستگاه رخ می دهد.

 

خرابی قطعات

خرابی قطعات چرخ خیاطی ژانومه، کیفیت و عملکرد دستگاه را به شدت کاهش می دهد. حتی در صورت عدم تعمیر یا تعویض به موقع قطعات، مشکلات بزرگتری نیز ممکن است به وجود بیاید و منجر به هزینه های بالاتری شود. بنابراین سرویس و تعمیرات تخصصی دستگاهتان را جدی بگیرید تا از مشکلات بزرگ جلوگیری کنید.

 

روغن کاری نکردن

عدم روغن کاری مناسب و منظم، باعث افزایش اصطکاک و  خرابی قطعات خواهد شد. به همین دلیل طول عمر مفید قطعات و در نهایت چرخ خیاطی کاهش پیدا می کند.

 

 

خدمات تخصصی دوک سرویس جهت تعمیر چرخ خیاطی ژانومه

دوک سرویس به عنوان یک مرکز تخصصی، خدماتی تخصصی و حرفه ای در زمینه تعمیرات چرخ خیاطی های ژانومه به مشتریانش ارائه می دهد. از جمله خدمات این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

عیب یابی دقیق

در دوک سرویس، تکنسین ها و کارشناسان مجرب و باتجربه ای مشغول به کار هستند. به همین دلیل می توانند مشکلات چرخ های خیاطی را به سرعت و با دقت بالا تشخیص داده و رفع کنند.

 

تعویض قطعات معیوب

تعویض قطعات معیوب یا شکسته از دیگر خدمات اصلی و تخصصی در دوک سرویس می باشد. در این مجموعه به شما اطمینان می دهیم که برای انجام خدمات تعویض، از قطعات اصل و باکیفیت استفاده می کنیم.

 

روغن کاری کامل

روغن کاری و تمیزکاری منظم و اصولی چرخ خیاطی های ژانومه، از خدمات تخصصی دوک سرویس است که در کنار خدمات تعمیر نیز انجام می شود. فراموش نکنید که روغن کاری های کامل و مرتب، کارکرد و عمر دستگاه شما را افزایش می دهد.

 

تنظیمات حرفه ای

برای بهبود عملکرد و کارایی چرخ خیاطی، انجام تنظیمات حرفه ای و درست دستگاه اهمیت دارد. دوک سرویس از مراکزی است که تنظیمات دستگاه شما را با دقت و به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد.

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

راسته دوز کامپیوتری A4F برند جک دارای آپشن سر نخ زن اتومات است و اپراتور می تواند با حرکت معکوس پدال از این قابلیت استفاده نماید تا : نخ

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4(بهترین قیمت+گارانتی) ; تعداد سوزن, 1 ; ضخامت دوخت, ظریف و معمولی ; گام دوخت, 5 ; تعداد دوخت در دقیقه, 5000SPM ;

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز سروموتور صنعتی جک (jack) یک چرخ خیاطی ظریف دوزِ کمپلت ریز هست. که توانایی اجرای دوختی بی نقص را بر روی پارچه های ظریف تا نسبتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *