خدمات ما

فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی ژوکی

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی ژوکی شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر چرخ خیاطی جک تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

مشکلات رایج در چرخ خیاطی ژوکی در محل آنها

چرخ خیاطی ژوکی یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار است که همواره عملکرد ویژه ای از خود به نمایش می گذارد. با وجود با کیفیت بودن قطعات این تجهیزات، استفاده طولانی مدت از آن ها باعث افزایش استهلاک قطعات و بروز مشکل در عملکرد دستگاه خواهد شد. این مشکلات که به دلایل مختلف رخ میدهند شامل موارد زیر هستند:

 

دوخت نامنظم و پرش بخیه:

این مشکل کیفیت دوخت را به حداقل رسانده و باعث ایجاد حفره هایی در دوخت خواهد شد که از اتصال پارچه ها به هم جلوگیری خواهد کرد.

 

گیر کردن نخ یا پارچه

زمانی که سوزن کج شده باشد تار و پود پارچه را درگیر خواهد کرد که این باعث جمع شدن پارچه خواهد شد. البته کج شدن سوزن مانع از قلاب شدن نخ زیر و رو به هم می شود، در کنار آن ماکو به درستی در جای خود قرار نمی گیرد و باعث جمع شدن پارچه نیز خواهد شد.

 

صدای غیرعادی هنگام کار

این صدا به دلایل مختلف رخ می دهد، جا گیر نشدن درست ماکو و سوزن، خشک بودن قطعات و …. از عمده دلایل صدای غیر عادی چرخ خیاطی است.

 

شکستگی یا خرابی قطعات

یکی دیگر از دلایل مراجعه به تعمیرکار برای تعمیر چرخ خیاطی می توان به شکستگی یا خرابی قطعات اشاره کرد، در چنین حالتی چنانچه امکان تعمیر قطعات وجود نداشته باشد نیاز به تعویض خواهند داشت.

 

عدم حرکت صحیح سوزن

قفل کردن پولی و توپکی، کار نکردن میله سوزن، حرکت نکردن پیچ و مهره ها و …. از مهم ترین دلایل حرکت نکردن سوزن به شمار می آید.

 

کاهش سرعت دوخت

نیروی اصلی محرک برای عملکرد چرخ خیاطی، برق و الکتریسیته است که در صورت کاهش جریان برق و ضعف دینام، سرعت دوخت چرخ خیاطی به حداقل می رسد.

 

مراحل تعمیر چرخ خیاطی ژوکی

برای شناسایی دقیق خطا و عیب یابی درست در چرخ ژوکی باید مراحل تعمیر آن را به درستی انجام دهید. در مجموعه دوک سرویس تعمیرکاران ما همواره در تلاش هستند تا با بکارگیری جدید ترین روش های تشخیص و خطایابی، در کمترین زمان ممکن تعمیرات چرخ خیاطی ژوکی را با قیمت مناسب انجام دهند. به طور کلی مراحل انجام تعمیرات در این مجموعه به شکل کلی زیر انجام می شود:

 

تشخیص دقیق مشکل

ابتدا وسیله مورد نظر به طور کلی بررسی خواهد شد تا علاوه بر مشکل اصلی، سایر نواقص و آسیب های احتمالی نیز شناسایی شوند. لازم به ذکر است که متخصصین ما با داشتن دانش و آگاهی کامل به انواع چرخ خیاطی، کلیه آسیب ها را شناسایی، تعمیر یا در صورت نیاز قطعات را تعویض می کنند.

 

تعمیر و تعویض قطعات

از دیگر خدمات دوک سرویس می توان به تعمیر اصولی قطعات چرخ خیاطی اشاره کرد. شناخت کامل قطعات، آشنایی با نحوه عملکرد هر یک و بررسی آسیب های احتمالی آن ها از مهم ترین اقداماتی است که در مجموعه دوک سرویس ارائه می شود. از مهم ترین مزایای مراجعه به این مجموعه می توان به تعویض قطعات اورجینال و با کیفیت اشاره کرد. دوک سرویس قابلیت عرضه قطعات فابریک انواع چرخ خیاطی را فراهم نموده تا در صورت نیاز به تعویض بتوان بدون مشکل آن را تعویض نمود.

 

تست نهایی و تحویل دستگاه

مرحله نهایی از تعمیر چرخ خیاطی ژوکی مربوط به تست کردن دستگاه پس از تعمیر است. در این مرحله کلیه قطعات مورد تست قرار می گیرند تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا اتصالی، پیش از تحویل به مشتری، برطرف شوند. این تست شامل تمام قسمت های چرخ خیاطی اعم از قطعات سالم و تعویض شده است، به این ترتیب چرخ خیاطی مانند روز اول به شما تحویل داده می شود.

 

خدمات تعمیرات چرخ خیاطی ژوکی  توسط ما

یکی از مهم ترین دلایل مراجعه به دوک سرویس برای تعمیر چرخ خیاطی ژوکی، قابلیت انجام تعمیرات تخصصی با بهترین کیفیت کاری است. مهم نیست مشکل چرخ خیاطی شما چه است، در مجموعه دوک سرویس کلیه اقدامات با توجه به دانش بروز شده جهانی انجام خواهد شد. از مهم ترین خدمات تعمیرات تخصصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تعمیر برد الکترونیکی 

یکی از مشکلات رایج در چرخ خیاطی ژوکی، خرابی و آسیب دیدگی برد الکتریکی است که عملکرد دستگاه را زیر سوال می برد. در مجموعه دوک سرویس متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای حضور دارند که هر یک با داشتن دانش و آگاهی کامل درباره کلیه قطعات چرخ خیاطی، امکان تعمیر برد الکترونیکی را به بهترین شکل ممکن فراهم می کنند.

 

تعویض و تعمیر قطعات فرسوده 

یکی از مهم ترین خدمات تعمیرات چرخ خیاطی ژوکی، قابلیت تعمیر قطعات به بهترین شکل ممکن و تعویض قطعات معیوب در صورت نیاز است. در مجموعه دوک سرویس نگرانی بابت کمبود قطعات وجود ندارد بلکه شما با مراجعه به این مجموعه می توانید مطمئن باشید که

 

مزایای خدمات ما

چرا باید به دوک سرویس مراجعه کنیم؟ سوالی که پاسخ آن واضح است به دلیل بهره مندی از مزایای متعدد و فوق العاده، مراجعه به دوک سرویس الزامی است. این مجموعه با ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود، رضایت و توجه آن ها را جلب می کند، در واقع کیفیت خدمات ارائه شده به اندازه ای بالا است که مشتریان با رضایت کامل این مجموعه را برای دریافت خدمات انتخاب می کنند. از مهم ترین مزایای مراجعه به دوک سرویس می توان موارد زیر را نام برد:

 

تکنسین‌های مجرب و متخصص

اولین و مهم ترین مزیت مراجعه به دوک سرویس مربوط به حضور پرسنل حرفه ای و کاربلد است، این افراد با داشتن دانش و آگاهی بالا در حوزه شناخت انواع چرخ و مدل های مختلف آن، قادر به عیب یابی درست و دقیق هستند. در این مجموعه کلیه بررسی ها بر اساس استاندارد های اصلی صورت میگیرد در نتیجه به شیوه حرفه ای آسیب و خرابی های احتمالی شناسایی خواهند شد.

انتخاب راه حل درست و روش اصولی برای برطرف کردن نواقص و مشکلات ایجاد شده از دیگر مهارت های تکنسین های حرفه ای مشغول به کار در این مجموعه هستند. تعمیرات انجام شده و در صورت نیاز تعویض کالا به شکل استاندارد انجام میگیرد، همین امر تاثیر بسزایی در رضایتمندی مشتریان خواهد داشت.

 

استفاده از قطعات اصلی

گاهی به دلیل آسیب دیدگی شدید قطعات، تعمیر آن ها امکان پذیر نیست و نیاز به تعویض دارند. مجموعه دوک سرویس با تامین قطعات اصلی امکان تعویض قطعات به صورت فابریک را فراهم می کنید. در این حالت نیاز به منتظر بودن برای خرید قطعه نخواهید بود زیرا در لحظه قطعه آسیب دیده با قطعه نو و اصل جایگزین خواهد شد.

 

قیمت مناسب خدمات

مهم ترین دلیل محبوبیت دوک سرویس، ارائه بهترین خدمات با کمترین میزان هزینه است. قیمت مناسب برای تعمیرات وفروش قطعات با کیفیت و ارزان از دیگر مزایای مراجعه به این مجموعه به شمار می آید.

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

راسته دوز کامپیوتری A4F برند جک دارای آپشن سر نخ زن اتومات است و اپراتور می تواند با حرکت معکوس پدال از این قابلیت استفاده نماید تا : نخ

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4(بهترین قیمت+گارانتی) ; تعداد سوزن, 1 ; ضخامت دوخت, ظریف و معمولی ; گام دوخت, 5 ; تعداد دوخت در دقیقه, 5000SPM ;

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز سروموتور صنعتی جک (jack) یک چرخ خیاطی ظریف دوزِ کمپلت ریز هست. که توانایی اجرای دوختی بی نقص را بر روی پارچه های ظریف تا نسبتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *