صفحات
فرم درخواست تعمیر چرخ خیاطی کاچیران

فرم درخواست صفحات

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام*
نام خانوادگی*
پخش ویدیو

درخواست سریع سرویس آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید خدمات ما را در اولین زمان ممکن در دسترس داشته باشید .

فرایند تعمیر

مراحل فرایند تعمیر تا تحویل چرخ خیاطی شما

  • 1) تماس با دوک سرویس اگر چرخ خیاطی جک شما دچار مشکل شده است در ابتدا با دوک سرویس تماس بگیرید
  • 2) مشاوره اولیه کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند
  • 3) ارائه زمان بندی و هزینه کارشناسان هزینه تعمیر را اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ می‌کنند
  • 4) تعمیر چرخ خیاطی جک تعمیرکاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به محل مورد نظر شما می‌آیند

تعمیر چرخ خیاطی کاچیران: انواع مدل در محل [ارزان + گارانتی]

هر نوع چرخ خیاطی، صرف نظر از برندی که دارد، ممکن است در طول زمان با مشکلاتی رو به رو شود. با وجود اینکه چرخ خیاطی های برند کاچیران، از محبوبیت و کیفیت بالایی برخوردار هستند، از این قاعده مستثنی نیستند و ممکن است در مواقعی نیاز به تعمیر یا تنظیم داشته باشند. در این میان، این موضوع اهمیت دارد که مشکلات را به سرعت رفع کنیم و یا دستگاه خود را به یک مرکز تخصصی و معتبر بسپاریم.

 

مشکلات رایج چرخ خیاطی کاچیران و راه حل های آنها

همانطور که گفته شد، چرخ خیاطی های برند کاچیران هم ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوند. آشنایی با مشکلات رایج و راه حل های رفع آنها، به شما کمک می کند تا هنگام ایجاد مشکل، به راحتی و با سرعت بالا مشکلات چرخ خیاطی را رفع کنید. در این بخش به بررسی چند مورد از مشکلات رایج چرخ خیاطی های کاچیران می پردازیم.

  

گیر کردن نخ

گیر کردن تکه ای از سوزن شکسته، گیر کردن نخ در کمپلت، تنظیم نادرست کشش نخ، نخ کشی نادرست، نصب نادرست ماکو، برعکس چرخاندن توپی اصلی و عدم روغن کاری و تمیزکاری از دلایل گیر کردن نخ است. با بررسی و حل این مشکلات، دیگر مشکل قفل کردن و گیر کردن نخ نخواهید داشت.

 

دوخت نامنظم

دوخت نامنظم یا فاصله انداختن بین دوخت های چرخ خیاطی کاچیران نیز می تواند علل مختلفی داشته باشد. از علل رایج این مشکل می توان به عدم استفاده از نخ و سوزن نامناسب، تنظیم نبودن نخ زیرین، تنظیمات نادرس حالت دوخت و… اشاره کرد. برای حل این مشکل نخ کشی چرخ را بررسی کنید، و از سوزن و نخ مناسب با پارچه استفاده کنید. اگر هنوز هم مشکل دوخت نامنظم داشتید، فشار و کشش نخ زیرین را بررسی کنید تا مشکل حل شود. دوخت با سرعت زیاد و عدم روغن کاری به موقع نیز می تواند منجر به این مشکل شود.

 

صدای زیاد چرخ خیاطی

سروصدای زیاد چرخ خیاطی، می تواند ناشی از مواردی مانند گیر کردن پیچ ماسوره، استفاده از ماسوره نامناسب، شل بودن پیچ صفحه سوزن، کشش نخ نادرست، آسیب دیدن سوزن چرخ، گیر کردن پرز درون ماسوره، عدم تمیزکاری و روغن کاری مناسب باشد. با بررسی و حل موارد گفته شده، چرخ خیاطی صدای زیادی نمی دهد.

 

حرکت نکردن سوزن

برای حل مشکلات مربوط به حرکت نکردن سوزن، مطمئن شوید که سوزن به درستی در نگهدارنده قرار گرفته است. سپس تنظیمات چرخ و مطابقت سوزن با پارچه را چک کنید. اگر هنوز هم مشکل حرکت نکردن سوزن داشتید، بررسی کنید که نخ بالایی تمام نشده و گره نخورده باشد.

 

پارگی نخ

از دلایل اصلی پاره شدن نخ چرخ خیاطی کاچیران، استفاده از نخ و سوزن نامناسب است. در غیر اینصورت، باید به نخ کشی درست چرخ توجه کنید و از سفت کردن بیش از حد پیچ ماکو نیز جلوگیری کنید. علاوه بر این روغن کاری و تمیزکاری به موقع و درست چرخ خیاطی کاچیران را جدی بگیرید تا مشکلات اینچنینی نداشته باشید.

 

شکستگی قطعات

شکستگی قطعات در چرخ خیاطی های کاچیران، از مشکلاتی است که به ندرت پیش می آید. در واقع شکستگی قطعات اکثرا به دلیل فرسودگی ناشی از طول عمر چرخ یا استفاده نادرست از دستگاه رخ می دهد. برای تعمیر یا تعویض قطعات، حتما از قطعات اصل استفاده کنید و رفع این مشکل را به تعمیرکاران حرفه ای بسپارید.

 

اهمیت سرویس دوره ای

سرویس دوره ای چرخ خیاطی های کاچیران منجر به بهبود عملکرد دستگاه و جلوگیری از مشکلاتی مانند پارگی نخ، دوخت نامنظم و… می شود. در واقع با انجام سرویس های دوره ای به طور منظم و توسط کارشناسان مجرب، از مشکلات جدی در طولانی مدت جلوگیری می شود و هزینه های ناشی از تعمیرات دستگاه نیز کاهش پیدا می کند. از دیگر دلایل اهمیت سرویس دوره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

افزایش طول عمر دستگاه

در سرویس های دوره ای منظم چرخ خیاطی های کاچیران، به دلیل بررسی و تعمیر به موقع تمامی قطعات دستگاه، عمر مفید دستگاه شما افزایش پیدا می کند. همچنین با تشخیص سریع ایرادات قطعات، از مشکلات بزرگتری که می تواند باعث تعویض قطعات شود، جلوگیری می شود. به همین دلیل هم در هزینه صرفه جویی می شود و هم خیالتان از بابت خرابی ها و مشکلات بزرگتر آسوده است.

 

بهبود عملکرد دوخت

علاوه بر افزایش طول عمر مفید چرخ خیاطی، سرویس های دوره ای منجر به بهبود عملکرد دوخت نیز می شوند. چرا که چرخ خیاطی در بهترین حالت خود قرار گرفته و به درستی تنظیم می شود. از آنجایی که کیفیت دوخت افزایش پیدا می کند، خروجی کار شما نیز بی نقص تر و حرفه ای تر خواهد بود.

 

چرا باید چرخ خیاطی کاچیران خود را به دوک سرویس بسپارید؟

دوک سرویس، مرکزی تخصصی و معتبر برای انجام تعمیرات انواع چرخ خیاطی ها، به خصوص برند کاچیران می باشد. این مرکز با سال ها تجربه ای که در این زمینه دارد، مورداعتمادترین مجموعه در این زمینه محسوب می شود. از دلایل دیگری که باید چرخ خیاطی کاچیران خود را به دوک سرویس بسپارید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تکنسین های مجرب و متخصص

دوک سرویس، همواره سعی بر به کارگیری تکنسین ها و کارشناسان مجرب در زمینه تعمیرات و تعویض قطعات داشته است. کارشناسان این مجموعه با تجربه بالا و مهارتی که دارند، به سرعت مشکلات دستگاه را تشخیص داده و آن را به طور کامل رفع می نمایند.

 

استفاده از قطعات اصلی

این مرکز، استفاده از قطعات اصل و باکیفیت را اولویت کار خود قرار داده است. در واقع دوک سرویس با استفاده از قطعات اورجینال، کیفیت و کارایی دستگاه شما را بعد از تعمیر، تضمین می نماید.

 

ضمانت خدمات

دوک سرویس به دلیل داشتن کارشناسان حرفه ای و استفاده از قطعات اصل، با اطمینان کامل تمامی خدمات خود را ضمانت می کند. با ضمانتی که این مرکز ارائه می دهد، می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از انجام تعمیرات، به یکی از نمایندگی های این مرکز مراجعه کنید.

 

تحویل به موقع

در مجموعه دوک سرویس، تمامی خدمات به موقع تحویل داده می شود؛ چرا که برای وقت مشتریان خود احترام قائل هستند.

سوالات متداول مشتریان

شما می‌توانید از این قسمت برای مشاهده پاسخ به بخشی از سوالات خود درباره سفارش آنلاین تعمیرات لوازم خانگی، استفاده کنید.

برای ثبت سفارش آنلاین، شما می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کرده و فرم مربوط به تعمیرات را پر کنید و سپس اطلاعات محصول خود را وارد کنید.

شما می‌توانید با تماس به شماره تلفن ما یا ارسال ایمیل، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

وبلاگ

آخرین خبرها

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

تعمیر چرخ خیاطی جک A4F

راسته دوز کامپیوتری A4F برند جک دارای آپشن سر نخ زن اتومات است و اپراتور می تواند با حرکت معکوس پدال از این قابلیت استفاده نماید تا : نخ

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز جک مدل A4(بهترین قیمت+گارانتی) ; تعداد سوزن, 1 ; ضخامت دوخت, ظریف و معمولی ; گام دوخت, 5 ; تعداد دوخت در دقیقه, 5000SPM ;

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

تعمیر چرخ خیاطی جک f12

چرخ خیاطی راسته دوز سروموتور صنعتی جک (jack) یک چرخ خیاطی ظریف دوزِ کمپلت ریز هست. که توانایی اجرای دوختی بی نقص را بر روی پارچه های ظریف تا نسبتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *